جاده‌های مازندران در ۲۰ بهمن بدون ترافیک

آمد و شد خودرو‌ها درجاده‌های مازندران عادی و روان است.

 جاده‌های مازندران در ۲۰ بهمن بدون ترافیک سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز، چالوس ، سوادکوه ، کیاسر و محدوده درون شهری روان گزارش شده است.

وی افزود: آمد وشد انواع تریلر ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز جمعه به سمت تهران و ساعت ۶ تا ۲۴ یکشنبه از تهران به شمال و برعکس ممنوع شد.

به گفته وی : رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ فردا و روز یکشنبه ۲۲ بهمن همین ساعت از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: جاده چالوس از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز شنبه و یکشنبه ۲۱ و ۲۲ بهمن از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

رییس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا و یکشنبه ۲۲ بهمن از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه است.

وی گفت: آمد وشد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا و از ساعت ۶ تا ۱۲ روز یکشنبه ۲۲ بهمن در جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر چهار جاده اصلی که این استان را به پایتخت و دیگر نقاط کشور متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

ترافیک عادی و روان در جاده های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.