رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل:

13هزار مترمربع به سرانه ورزشی آران و بیدگل اضافه شد

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل از افزایش ۱۳ هزار متر مربعی سرانه فضای ورزشی درمدت شش سال اخیر در آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوذر فردنژاد اظهار داشت: حدود ۱۳ هزار متر مربع از سال ۱۳۹۰ تاکنون به فضاهای ورزشی این شهرستان اضافه شده و سرانه فضای ورزشی به ازای هر نفر از ۲۲ سانتی‌مترمربع به ۳۵ سانتی‌متر مربع افزایش یافته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه ورزش و جوانان این شهرستان مانند عمرانی، ورزش همگانی، قهرمانی و آموزش افزود: احداث و تکمیل طرح های عمرانی یکی از مهمترین اقدام ها بود که با کمک بخش خصوصی و تخصیص اعتبارات سه استخر شنا با صرف ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی را از دیگر سیاست های این مجموعه و کسب بیش از ۱۰۰ عنوان ملی و استانی توسط ورزشکاران این شهرستان را از دستاوردهای آن عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری کلاس‌های مربیگری، آموزش را دغدغه مسئولان برشمرد و بیان کرد: بیش از ۳۰ کلاس آموزش مربیگری و داوری در آران و بیدگل برگزار شده است.

فرنژاد در ادامه پیگیری و برنامه ریزی برای حضور فعال جوانان در جامعه، تشکیل سمن‌ها، آسیب شناسی و ساماندهی مشکلات آنان در قالب ستاد ساماندهی امور جوانان را از دیگر اقدام های صورت گرفته در حوزه جوانان عنوان کرد.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار