استفاده از ظرفیت فضای مجازی در شناساندن ماهیت رژیم صهیونیستی

دبیرکل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگر استفاده از ظرفیت فضای مجازی را فرصتی مناسب برای شناساندن ماهیت رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رحیمیان، دبیرکل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگر در دیدار اعضای اولین اجلاسیه همبستگی با کودکان فلسطینی یادواره شهید محمد الدوره با آیت‌الله علوی گرگانی برگزاری این اجلاس را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: برگزاری این اجلاس با پیام آیت‌الله علوی گرگانی برای جبهه مقاومت دلگرم‌کننده بود.

وی افزود: این پیام دلگرمی برای جبهه مقاومت و همچنین پیامی برعلیه تبعیض نژادی رژیم صهیونیستی بودکه قریب به 60 سال است ملت مظلوم فلسطین را تحت ظلم و ستم قرار داده است.

دبیرکل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری با اشاره به نحوه به شهادت رساندن شهید محمدالدوره نوجوان فلسطینی در سال 2000 گفت: این نوجوان فلسطینی درحالی‌ که در کنار پدر خود پناه گرفته بود به شهادت رسید.

رحیمیان ادامه داد: رژیم صهیونیستی به دنبال محو کردن نحوه شهادت این کودک فلسطینی بود اما با انعکاس آن در سراسر جهان، ددمنشی و خباثت این رژیم بیش از بیش به جهانیان به اثبات رسید.

وی برگزاری اولین اجلاسیه همبستگی با کودکان فلسطینی یادواره شهید محمد الدوره مورد اشاره قرار داد و افزود: این اجلاسیه روز پنجشنبه 13 مهرماه در تهران برگزار شد و در نظر داریم این اجلاسیه را هر ساله برگزار کنیم.

رحیمیان با اشاره به شخصیت‌های حاضر در این اجلاس گفت: این اجلاس با پیام آیت‌الله علوی گرگانی و شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان آغاز شد و در این اجلاسیه ناصر ابو شریف رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، رحمان دوست از فعالان سیاسی و مشاور وزیر امور خارجه در محل حوزه هنری تهران به ایراد سخن پرداختند.

وی با اشاره به نام‌گذاری روز نهم مهرماه تحت عنوان روز همبستگی و همدردی با کودکان فلسطینی بیان کرد: در نظر داریم این اجلاسیه را به‌صورت سالیانه در روز نهم مهرماه برگزار کنیم اینکه مکان اجلاس کجا باشد هنوز توافقی در این زمینه صورت نگرفته است.

دبیر کل اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری با اشاره به اهداف اعضای هیئت‌امنای نوجوانان و جوانان اتحادیه حمایت از کودکان فلسطینی گفت: اعضای این اتحادیه با هدف عمده آگاه‌سازی عمومی اشغال و اشغالگری با حضور رهبران جهادی، جبهه مقاومت، حماس و جنبش عمل لبنان فعالیت می‌کند و شکل‌گیری این اتحادیه با این هدف بود.

رحیمیان با اشاره به تعداد اعضای این اتحادیه گفت: بیش از 40 کشور به عضویت این اتحادیه در آمده‌اند هدف عمده اتحادیه آگاه‌سازی عمومی اشغال و اشغالگری است.

وی گفت: این اتحادیه فضای مجازی را فرصتی مناسب برای انتقال و آگاه‌سازی عمومی با توجه به سکوت دولت‌ها و مجامع عمومی می‌داند تا معضلات و مسائل اشغالگری را به گوش جهانیان برساند البته این حرکت نیازمند پشتوانه مراجع عظام تقلید است.

انتهای پیام/ش

اجلاسیه همبستگی با کودکان فلسطینی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار