عابدزاده: تجربه برانکو برگ برنده پرسپولیس در دربی ۸۵ است

دروزاره بان اسبق پرسپولیس گفت: برانکو تجربه بیشتری نسبت به سرمربی استقلال دارد و همین موضوع برگ برنده سرخپوشان پایتخت در دربی ۸۵ است.

عابدزاده: تجربه برانکو برگ برنده پرسپولیس در دربی 85 استاحمدرضا عابدزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی سرخابی ها اظهار کرد: همیشه برای دربی لحظه شماری می کردم تا بهترین عملکرد را در تیم خود داشته باشم. یکی از معدود بازیکنانی هستم که با پیراهن هر دو تیم استقلال و پرسپولیس ، دربی را تجربه کردم. به هر حال بیشترین موفقیت هایم در دربی با پیراهن پرسپولیس بوده است.

او درباره بهترین خاطره اش از دربی پایتخت بیان کرد: خاطرات خوبی از دربی ها دارم و همه پیروزی های پرسپولیس در دربی جزء خاطراتم است. البته سه گل ایمون زائد خیلی به من بچسبید و بهترین خاطره ام مربوط به این بازی بود.

عابدزاده تصریح کرد: پرسپولیس شرایط فوق العاده ای برای این بازی دارد و شانس پیروزی اش در این بازی بیشتر از استقلال است. به هر حال امیدوارم پرسپولیس برنده بازی شود و بیرانوند هم ستاره این بازی لقب بگیرد.

دروازه بان اسبق پرسپولیس اظهار کرد: تجربه برانکو برگ برنده پرسپولیس در دربی 85 است. شفر دوست دارد هر طور شده دربی را نبازد، براین اساس ریسک کمتری در این بازی می کند و سیستم تدافعی برای این بازی در نظر می گیرد.

عابدزاده در پایان خاطر نشان کرد: استقلال هم مهره های خوبی دارد و از بازیکنان جوان بهره می برد اما تجربه برانکو، فاصله دو تیم در جدول و اعتماد به نفس بالای بازیکنان پرسپولیس باعث می شوند که پرسپولیس شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی داشته باشد.

دیدار پرسپولیس و استقلال روز پنج شنبه ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. 

انتهای پیام/ 

اظهارات عابدزاده در مورد دربی پایتخت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۱۹:۱۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۶
اره خوب باخت دربی قبل این بارم خوب میبازه و باتجروبه تر میشه باداور هاتونم برد استقلال سخته
آخرین اخبار