آخرین وضعیت دختر بازمانده از حادثه خودکشی اصفهان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مصدوم بازمانده از حادثه خودکشی اصفهان در ICU بستری است و به پنج عمل جراحی دیگر نیاز دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛کیانوش جهانپور مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در رابطه با آخرین وضعیت دختر بازمانده از حادثه خودکشی اصفهان گفت: سطح هشیاری بیمار کامل شده و اقدامات لازم برای جا اندازی در رفتگی‌ها صورت‌گرفته و  پیچ‌ و‌ پلاک  در پای راست و چپ وی قرار گرفته است.

جهانپور گفت: مصدوم کماکان در ICU بستری است و بتدریج امک به بخش منتقل می شود.

وی افزود: ضایعات در بدن مصدوم شکستگی و خردشدگی متعدد در هر 2 مچ پا، شکستگی مهره های کمری، زخم باز، آسیب و پارگی برخی تاندون ها و اعصاب پای راست و چپ است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  تصریح کرد: ممکن است مصدوم حتی به پنج عمل جراحی دیگر در اندام ها و ستون فقرات نیاز داشته و  تا 6 ماه آینده به درمان و توانبخشی نیاز دارد، اما بدون نیاز به عصا  تا سال آینده قادر به راه رفتن خواهد بود.

جهانپور در پایان گفت: از آنجا که وی با دست‌ و پا سقوط‌کرده، صدمات شدیدی به این نواحی وارد شده و سرمصدوم احتمالا در اثر برخورد با پیکر نفر دومی که خودکشی کرده، سالم و بدون آسیب‌دیدگی است.

انتهای پیام/ی

 

خودکشی 2 دختر در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.