دهم آبان ماه آخرین فرصت ثبت نام تسهیلات طرح رونق تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام اعلام کرد: دهم آبان ماه آخرین فرصت ثبت نام تسهیلات طرح رونق تولید است.

دهم آبان ماه آخرین فرصت ثبت نام تسهیلات طرح رونق تولید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ یارالله نصیری اظهار کرد :  تولید کنندگان و صاحبان صنایع میتوانند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت (سامانه بهین یاب) درخواست تسهیلات خود را ثبت و پیگیری کنند.

وی تاکید کرد : طرح رونق تولید با هدف تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، بازسازی و نوسازی صنایع موجود و سرمایه ثابت طرح های نیمه تمام و در دست اجرا با پیشرفت فیزیکی بالا ۶۰ راه اندازی شده و تاکنون صاحبان صنایع و طرح های ایجادی از طریق این سامانه درخواست خود را به ثبت رسانده و بخش قابل توجه منابع مالی مورد نیاز خود را از این طریق تامین کرده اند.

نصیری با اشاره به احتمال بسته شدن این درگاه در آینده نزدیک گفت : ممکن است عملیات ثبت نام طرح رونق تولید تنها تا دهم آبان ماه برقرار باشد و بعد از آن دیگر امکان ثبت نام فراهم نگردد، لذا انتظار داریم متقاضیان دریافت تسهیلات در این حوزه هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود : تعداد ۹ پرونده با ۱۵ عنوان مختلف مورد بررسی قرار گرفت که مصوباتی بر محور تقسط بدهی ها، بخشودگی جرائم، اعطای فرصت مجدد به صنایع مشکل دار به تایید اعضاء رسید.

نصیری اعلام کرد: امیدواریم این تصمیمات بتوانند موجب تقویت تولید، جلوگیری از تعطیل شدن واحدهای مشکل دار، حفظ اشتغال و مانع بیکار شدن کارگران شوند.

 

انتهای پیام/ه

 

تسهیلات به کارگاه های تولیدی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.