خدمات رسانی بخش خصوصی و دولتی به زائران اربعین حسینی

بخش های خصوصی و دولتی به زائران اربعین حسینی در 2 مرز شلمچه و چذابه خدمات رسانی می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابوالقاسم کوره چینی، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: امسال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به سازمان صنعت، معدن و تجارت واگذار شده که در این راستا از شرکت ها و سازمان های مختلف در این کار همکاری و مشارکت گرفته می شود.

وی اظهار داشت: مقرر شده است که در حدود 2 هزار و 500 تن آرد از کارخانجات آرد در استان تامین شود و به صورت رایگان در بین موکب ها و نانوایی های مستقر در 2 مرز مستقر گردد.

کوره چینی در ادامه با اشاره به اینکه در مراسم اربعین امسال 800 موکب در مرز شلمچه و چذابه مستقر می شوند تصریح کرد: امسال کمیته خدمات خودرویی برای تعمیر و امداد رسانی به خرابی خودروهای زائران در 2 مرز مستقر می شوند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در ادامه افزود: با پالایشگاه آبادان هماهنگی های لازم انجام شده است که گاز سیلندر برای موکب ها را فراهم کند.

این مقام مسئول اذعان داشت: بسیاری از شرکت های پخش، انجمن ها برای خدمات رسانی به زائران اربعین امسال وارد عمل شده اند.

ابوالقاسم کوره چینی اظهار کرد: در ایام اربعین سال گذشته یک فرد مندایی یخ مورد نیاز موکب ها در مرزهای شلمچه و چذابه را تامین کرد که این نشان می دهد برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هر فردی با هر دین و مذهبی در این عرصه فعالیت می کند.

انتهای پیام/گ

بخش خصوصی و دولتی به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.