رئیس بنیاد شهید نجف‌آباد خبر داد:

بازگشت پیکر شهید غلامرضا یبلویی بعد از 34 سال

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نجف‌آباد گفت: شهیدغلامرضا یبلویی بعد از 34 سال شناسایی شد و به میهن بازگشت که در روز یک‌شنبه در شهر یزدانشهر تشییع خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عطاءالله شریعتی‌نیا درباره مراسم تشییع شهید غلامرضا یبلویی اظهار داشت: مراسم تشییع این شهید روز یکشنبه 7 آبان ماه ساعت 9 صبح از محل مسجد جامع یا میدان ولیعصر به سمت گلزار شهدای یزدانشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: شهید غلامرضا یبلویی متولد 1346 از توابع یکی از روستاهای فریدن است که در تاریخ 25 اسفند ماه سال 62 در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر پاکش بعد از 34 سال به میهن بازگشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نجف‌آباد ادامه داد: مراسم بزرگداشت این شهید روز دوشنبه 8 آبان از ساعت 8:30 تا 11:30 در مسجد ولی عصر یزدانشهر و مراسم هفتمین روز این شهید نیز همزمان با مراسم چهلمین روز خاکسپاری شهید مدافع حرم محسن حججی در حسینیه فاطمةالزهرا برگزار خواهد شد.

شهید غلامرضا یبلویی یکی از پنج شهید تازه تفحص شده استان اصفهان است که در عملیات تفحصی که اخیراً صورت گرفت پیکر مطهرش شناسایی شد و هویت او به‌ وسیله آزمایش‌های DNA مورد تائید قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/م

 

تشییع پیکر شهید غلامرضا یبلویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.