استاندار سمنان:

جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی از رویکردهای مهم دولت است

استاندار سمنان گفت : جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به پروژه‌های اقتصادی و عمرانی از رویکردهای مهم دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خباز استاندار سمنان در حاشیه بازدید از خانه طاهری سمنان گفت : جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به پروژه‌های اقتصادی و عمرانی کشور از رویکردهای مهم دولت برای رفع مشکلات اقتصادی در کشور است.

 

وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی پاسخگوی هزینه‌های عمرانی کشور نیست افزود : جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی تنها راه‌حل این مسئله است و باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.


استاندار سمنان با تأکید بر اینکه باید درآمد نفت را از اقتصاد کشور جدا کرد افزود: سرمایه‌گذار بخش خصوصی جایگاه ویژه‌ای در تحقق این اهداف و توسعه پایدار در کشور دارد.


وی با اشاره به لزوم همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تصریح کرد: زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان سمنان فراهم‌شده است و باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای جذب آن‌ها استفاده کرد.


خباز با بیان اینکه دشمن از ناکام ماندن در توطئه‌های نظامی و فرهنگی به جنگ اقتصادی در ایران روی آورده گفت : ایجاد اشتغال مهم‌ترین دغدغه دولت است و بخش گردشگری در این استان ظرفیت خوبی برای اشتغال دارد.


وی گفت: استان سمنان به‌واسطه قرار داشتن در مسیر حرم مطهر امام رضا (ع) هرساله تعداد زیادی از توریست‌ها و گردشگران داخلی و خارجی را به خود می‌بیند.


استاندار سمنان با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های گردشگری استان نیازمند سرمایه‌گذاری هستند بیان کرد: راه‌اندازی این ظرفیت‌ها یکی از اهداف مهم دولت است و سرمایه‌گذار باید بداند که دولت در کنارش خواهد بود.


انتهای پیام / ه


سفر رئیس میراث فرهنگی کشور به سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.