انتقاد فرماندار گناباد از تعلل بانکها در پرداخت تسهیلات

فرماندار گناباد گفت : سنگ اندازی، کم کاری و تعلل در مسیر رونق اقتصادی و اشتغال از ناحیه هیچ بانک و دستگاه اجرایی قابل قبول نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد علی نبی پور فرماندار گناباد در نشست شورای اداری گناباد گفت : یکی از بانک‌ها از ۹ ماه قبل اعتبارات در نظر گرفته شده صندوق توسعه ملی برای راه اندازی یک واحد بزرگ تولید کاشی در این شهرستان را جذب کرده، اما با عناوین مختلف از پرداخت آن به سرمایه گذار و متقاضیان خودداری می‌کند.


نبی پور افزود: این سری نگرش‌های سیستم بانکی، سرمایه گذار و مسئولان ذیربط در این شهرستان را کلافه کرده و به رغم پیگیری‌های مسئولان مربوطه، بانک‌ها با آنان همکاری نمی‌کنند.
 

فرماندار گناباد همچنین با انتقاد از کم کاری در جذب تسهیلات اشتغال مشاغل خانگی در گناباد گفت: با وجود ۲ ماه باقی مانده از فرصت جذب این تسهیلات، تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده و دستگاه‌های اجرایی ذیربط باید بیشتر به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی کم بهره در گناباد پرداخت شده است افزود: باید با برنامه ریزی موثر از انحراف در توزیع اعتبارات جلوگیری نموده و اعتبارات را به صورت کامل جذب کرد.

نبی پور ادامه داد: نباید با پر رنگ کردن نواقص در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی همسو با دشمن گام برداشت و جریان‌های سیاسی باید با حفظ وحدت و انسجام مردم از هرگونه مسائل تفرقه آمیز بپرهیزند.

فرماندار گناباد گفت: ارائه خدمات صادقانه به مردم و ارباب رجوع بستر مهم افزایش اعتماد مردم به مسئولان و نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد نیز گفت: کشور‌های استکباری که خود حامی اصلی تروریست‌ها و ناقض حقوق بشر در منطقه و جهان هستند، کشور ما را به پشتیبانی از گروه‌های تروریستی متهم می‌کنند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: برخی هنوز دید مثبت نسبت به آمریکا دارند و رفع مشکلات جامعه را در گرو راضی نگهداشتن آمریکا می‌دانند.

وی با بیان اینکه، افزود: نسل جوان و نوجوان کشور آشنایی کافی با جنایت‌های آمریکا در قبل و بعد از انقلاب ندارند و باید آن‌ها را با سیاست‌های خصمانه استکبار بیش از پیش آشنا کرد.
 
 

انتهای پیام//ف. م
 
 
 

انتقاد فرماندار گناباد ازسنگ اندازی سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.