وعده دروغ برای فریب مردم ،ممنوع

استاندار قزوین گفت: وعده بدون پشتوانه نمی‌دهم و نباید برای فریب مردم وعده داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در جلسه شورای اداری استان گفت: اگر کار‌ها را طبق اولویت انجام ندهیم به وظایف خودمان بی توجهی کرده ایم.

وی گفت: چاردیواری ما جمهوری اسلامی است و اگر کسی نظام حکومتی را قبول ندارد، منطقی و اخلاقی نیست که مدیر شود.

زاهدی افزود: مدیران سیاسی باید با چارچوب‌های دولت هماهنگ باشند و سایر مدیران هم برنامه‌های دولت را اجرا کنند.

وی اضافه کرد: مدیر باید تا لحظه‌ای که مدیر است جسارت داشته باشد و وظیفه اش را انجام بدهد.

زاهدی تاکید کرد: باید چشم انداز و سیاست‌های کلی نظام که مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف ابلاغ کرده است را اجرایی کنیم.

استاندار گفت: موظفیم بخش نامه‌هایی که ابلاغ می‌شود را در چارچوب قانون عمل کنیم.

وی با تاکید بر احترام به مردم افزود: احترام به مردم چای دادن به ارباب رجوع نیست، بلکه ما باید وظیفه خود را درست انجام دهیم و کار مردم را راه بیاندازیم.

زاهدی با اشاره به اینکه مدیریت با اخلاق مدیریت دینی است و اخلاق جزئی از دیانت ما است، افزود: پاک دستی و پاک چشمی مدیران برای من خیلی مهم است و کرامت انسان‌ها باید حفظ شود.

طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه بر خواسته‌ها و تقاضا‌های مردم تاکید کرد و گفت: ما نمایندگان منعکس کننده تقاضا‌ها و نیاز‌های مردم هستیم و هرگز چیزی خارج از قانون و اصول اداری درخواست نکردیم.

وی افزود: تفکیک قوا به معنی تعارض و تقابل نیست و برای رعایت نظم وضع شده است، اما در عین حال همکاری و همدلی ارگان‌های مختلف درنهایت به نفع مردم خواهد بود.

بابایی صالح نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه به مدیران جدید استان انتقاد کرد و گفت: بعضی از مدیران فراتر از قانون عمل می‌کنند و به نامه‌های نمایندگان پاسخگو نیستند.

وی گفت: مردم از این که نمی‌توانند برخی از مدیران را ببینید گلایه دارند در حالی که باید تکریم ارباب رجوع را جدی گرفت و دستگاه‌های اجرایی باید جوابگو باشند.

بابایی صالح به کشاورزان اشاره کرد و گفت: بهتر است واژه «تضمینی» برای خرید گندم به کار نبرند چرا که هیچ گونه همکاری با کشاورزان انجام نمی‌شود.

زرآبادی دیگر نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک هم در این جلسه از بالا بودن سن مدیران انتقاد کرد و گفت: استان ما l. مدیران پیری دارد، به طوری که میانگین سن سنوات مدیران ۲۳ سال است.

وی با اشاره به اینکه هنوز برای مدیریت خود کادرسازی نکرده‌ایم، افزود: امروز جامعه نیازمند تلاش بیشتر مدیرانی جسور و متعهد است.

زرآبادی همچنین از بازرسی ضعیف برعملکرد سازمان‌ها گلایه کرد و گفت: بازرسی بسیار کند، باعث می‌شود دستگاه‌ها احساس امنیت کنند.

انتهای پیام/

جلسه شورای اداری استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.