مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان گفت: ۶ هزار و ۶۰۰ نفر از مردم این استان تا کنون برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) در سامانه سماح عتبات عالیات نام نویسی کردند.

نام نویسی بیش از ۶ هزار زائر سیستان و بلوچستانی برای اربعین حسینی (ع) به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضا کیخا  مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پنج هزار و ۳۰۰ نفر از مجموع افراد نام نویسی کننده تا کنون تشکیل پرونده داده اند که برای ۲ هزار و ۳۰۰ نفر آنان ویزا صادر شده است.

وی ادامه داد: نام نویسی برای شرکت در این مراسم معنوی در سامانه سماح به نشانی http//samah.haj.ir از اواخر مرداد امسال آغاز و تا پنج روز مانده به اربعین ادامه دارد.

کیخا افزود: پارسال ۶ هزار و ۶۰۰ نفر از مردم سیستان و بلوچستان در سامانه سماح نام نویسی کردند که امسال پیش بینی می‌شود به حدود افزون بر هفت هزار نفر افزایش یابد.

وی تصریح کرد: برای عزیمت زائران سیستان و بلوچستان به عراق مرز خروجی شلمچه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امسال ۱۲ دفتر زیارتی در سیستان و بلوچستان مشغول نام نویسی زائران در سامانه سماح هستند، گفت: متقاضیان اعزام به عتبات از مراجعه به دفاتر غیرمجاز خودداری کنند و تنها از طریق سامانه سماح و مراجعه به دفاتر زیارتی برای اعزام به راهپیمایی اربعین اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت سیستان و بلوچستان کل هزینه‌ها برای اخذ روادید، بیمه و ... برای شرکت در اربعین حسینی را ۱۹ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال اعلام کرد.

انتهای پیام /ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار