ابراهیمی: می توانستیم بازنده دربی نباشیم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم بازنده نباشیم اما در نهایت شرمنده هواداران شدیم.

ابراهیمی: برخی سوت های بازیکنان ما را عصبی کرد / می توانستیم بازنده نباشیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امید ابراهیمی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پایان دربی 85 گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما در پایان باختیم و شرمنده هواداران شدیم اما جا دارد تشکر کنم از هوادارانی که از ما حمایت کردند امیدوارم به حمایت خود ادامه دهند تا ما به روز های خوبمان باز گردیم.

او افزود: امروز بازی خوبی انجام دادیم و پرسپولیس روی تک موقعیت خود پنالتی گرفت و به گل رسید. البته در مورد داوری باید کارشناسان نظر بدهند . به هر صورت صحنه ای که من از پشت دیدم روزبه هم توپ را زد و هم پای بازیکن حریف ، به هر صورت ما 3 ، 4 موقعیت خوب داشتیم که می توانستیم به گل برسیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: برد را به پرسپولیسی ها تبریک می گویم اما نمی شد گفت که برد برای آن ها بود سال گذشته ما تلاش کردیم و بازی را بردیم ما امروز موقعیت های زیادی داشتیم که می توانستیم گل بزنیم اما متاسفانه این گونه نشد و بازنده شدیم .

ابراهیمی درباره داوری بازی گفت: درباره صحنه هایی که دیدم داور از جریان بازی خارج شد و خطا هایی گرفت که نبود و بازیکنان مارا عصبی کرد . داور بازی زیاد سوت زد به هر حال نظر کارشناسان مهم است اما تصور می کنم به دلیل شرایط دربی قضاوت هم متفاوت بود.

او در پاسخ به این سوال که می توان به این استقلال امیدوار بود عنوان کرد : به هر صورت همه بازیکنان تلاش می کنند تا بازی های خوبی انجام دهند و زمینه ساز موفقیت استقلال شوند همه ما می دانیم جایگاه استقلال این نیست و ما باید تلاش کنیم تا این تیم را به جایگاه اصلی باز گردانیم.

امید ابراهیمی در پایان درباره تغییر سبک بازی استقلال بیان داشت: کم پیش می اید که هواداران در پایان تیم را تشویق کنند آن هم در دربی نمی توانم قولی قطعی از طرف همه بدهم اما همه تلاش می کنیم تا بهترین باشیم و وضعیت استقلال را عوض کنیم.

انتهای پیام /

اظهارات امید ابراهیمی درباره دربی 85

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار