تمجید اینستاگرامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد از رفتار سرمربیان استقلال و پرسپولیس

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در پست اینستاگرامی خود رفتار حرفه ای مربیان دو تیم پرسپولیس و استقلال را تمجید کرد.

تمجید اینستاگرامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد از رفتار سرمربیان استقلال و پرسپولیسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیروز پس از پایان دربی تیم های پرطرفدار پایتخت مصاحبه مربیان این تیم بسیار مورد توجه قرار گرفت، رفتاری حرفه ای که از مربیان کارآزموده انتظار میرود که از برد و باخت تیم خود با رفتاری پسندیده سخن بگویند و حواشی را وارد مقوله اصلی بازی نکنند.

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در پستی اینستاگرامی با وجود اینکه گفته است اصلا اهل فوتبال نیست و چیزی از آن سردرنمی آورد رفتار این دو مربی را مورد تمجید قرار داد.

حسین انتظامی در اینستاگرام خود نوشت: " راستش چيزی ازفوتبال سر در نمی آورم. همين الان هم اگر بگوييد ملی پوشان فوتبال را نام ببر يحتمل اسم علی دايی  را هم بگويم.
بديهی است بازی ديروز را هم در حد گذری در يك فروشگاه ديده باشم. اقرار به بی ذوقی! اين مقدمه را گفتم تا به يك موضوع غيرفوتبالی اما مرتبط اشاره كنم: پختگی مصاحبه های دو سرمربی. اولی، پيروزی اش را نمی كند توی چشم و چار دومی تا او را بچّزاند. از او به احترام ياد می كند و اطمينان خود از سامان يابی قريب الوقوع تيم حريف در سايه حضور مربی تازه را بيان می دارد.
و دومی به جای تخريب بازيكنانش و جهان سومی خواندن آنها و استاديوم و تماشاچيان، فشار افكار عمومی(بگير هواداران) را از سر بازيكنش بر می دارد؛ از ناداوری كه ترجيع بند مربيان تيم های شكست خورده ماست حرفی نمی زند و بلكه از اين داور پركارت، بفهمی نفهمی دفاع هم می كند و عملا مسئوليت شكست را به عهده می گيرد و بزرگی و كارآزمودگی اش را نشان می دهد.
هر دو به ما درس نحوه مصاحبه در بحران ها را ياد می دهند:فرافكنی نكردن، ادب پيروزی، واقع بينی، آرامش و اميد"

تمجید اینستاگرامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد از رفتار سرمربیان استقلال و پرسپولیس

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد پس از دربی پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار