حلقه صالحین بسیج؛

واکسینه شدن جامعه را در برابر توطئه‌ها توسط برنامه‌های حلقه صالحین بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت:بسیج با اجرای برنامه‌های حلقه صالحین در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت قصد دارد جامعه را در برابر توطئه‌ها وشیطنت‌های استکبار واکسینه کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ محمد محمودوند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با اشاره به حضور بسیجیان معمولانی در اردوگاه حمزه سید الشهدا خرم آباد اظهار داشت:دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در راس آن‌ها آمریکا به دنبال زیر سوال بردن و نشانه گرفتن اعتقادات جوانان و ایجاد شبهه در بین آن‌ها هستند که بسیج با تدابیر و برنامه‌هایی که دارد به دنبال مقابله با آن‌ها است.

سرهنگ محمودوند با اشاره به اهمیت برنامه حلقه‌های صالحین ادامه داد:بسیج با اجرای این برنامه، بسیجیان را در مکانی که معمولا مساجد هستند جمع می‌کنند و در موضوعات مختلف عبادی، دینی، فرهنگی، قرآنی و سیاسی کلاس‌هایی برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: شجره طیبه صالحین را یکی از مقدمه‌ها و بال‌های حرکت انسان جهت پیشرفت و تکامل از طریق علم و اعتقاد به خدای یگانه دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: در راستای کیفی سازی و ایجاد انگیزه وجذب بسیجیان اردوی یک روزه حلقات الف. برگزار شد.

وی یادآورشد: دراین اردو بسیجیان پایگاه‌های مقاومت ضمن شرکت در کلاس‌های عقیدتی وبصیرتی دربرنامه های، چون سالن شبیه ساز تیراندازی، استخر شنا، تیراندازی باتفنگ بادی، فوتسال شرکت کردند.

انتهای پیام/م

بسیج بابرنامه‌های حلقه صالحین جامعه رادربرابر توطئه‌ها واکسینه می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.