نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

کیفی سازی برنامه‌های صداو سیما از اولویت هاست

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با مدیران صداو سیمای استان مرکزی گفت:کیفی سازی برنامه‌های صداو سیما از اولویت هاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با مدیرکل، معاونین و مدیران صداوسیمای استان مرکزی گفت: کیفی سازی برنامه‌های صداو سیما از اولویت هاست ودر این راستا باید اتاق فکر با موضوعات مختلف کاری در بخش‌های مختلف تشکیل شود.

آیت الله دری نجف آبادی با قدردانی از فعالیت فعالیت کارکنان شبکه آفتاب برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و طراحی برنامه‌های جدید برای سال ۹۷ به منظور رسیدن به اهداف تعیین شده در رسانه را ضروری دانست.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی خصوصا مشکلات اقتصادی استان مرکزی اضافه کرد:باید مطالبات رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم و به افزایش بهره وری و افزایش ارزش افزوده در صنایع تولیدی با تولید برنامه‌های مختلف در رسانه استانی کمک کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی پرداختن به مباحث مشکلات خانوادگی و آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق، سرقت ومنازعات و آسیب‌های فضای مجازی را توسط صدا و سیمای استان مرکزی را ضروری دانست.

وی برنامه ریزی برای فرهنگ دینی و ایستادن بر اصول امام، رهبری انقلاب و شهدا و ترویج و معرفی علما و بزرگان دینی و مذهبی استان مرکزی و توسعه علمی این استان را از موضوعات مهم برنامه‌های رسانه استانی دانست.


آذر دشتی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی هم از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های پیش روی شبکه آفتاب گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام / ج

 دیدار  مدیران شبکه آفتاب با نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.