چهارمین المپیاد ورزشی روستائیان چهارمحال و بختیاری

چهارمین المپیاد ورزشی روستائیان چهارمحال و بختیاری با عنوان مال‌کَنون در اردل برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ چهارمین المپیاد ورزشی روستاییان چهارمحال و بختیاری با عنوان مال‌کَنون با حضور غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی کشور در بوستان بی‌بی مریم شهر اردل برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۱۵۰ ورزشکار خانم و آقا از شهرستان‌های سامان، شهرکرد، کوهرنگ، فارسان، اردل و لردگان با یکدیگر رقابت کردند که در پایان تیم کوهرنگ با کسب ۶۱ امتیاز قهرمان و تیم‌های فارسان و اردل الف با ۵۸ و ۵۵ امتیاز دوم و سوم شدند.

 این المپیاد ورزشی در رشته های هفت سنگ مهارتی، دال‌پلان و حمل پوشال گندم ویژه خانم‌ها و هفت سنگ مهارتی، دال‌پران و لیله مرحله‌ای (غازقلنگ) ویژه آقایان برگزار گردید.

در پایان این رقابت ها در بخش انفرادی بانوان، در رشته حمل پوشال، الهام معین از فارسان، عاطفه خسروی از کوهرنگ و مهشید یزدان پناه از تیم اردل الف به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

در مسابقات هفت سنگ مهارتی هم زینب نادری از اردل الف. اول و فاطمه چراغ زاده از شهرکرد و سمیه محمودی از فارسان دوم و سوم شدند.

در رشته دال پلان نیز زینب احمدی از کوهرنگ، اکرم امیدی از فارسان و صغری اسماعیلی از تیم اردل الف به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در بخش انفرادی آقایان در رشته غازقلنگ، کمال موسوی از شهرکرد، رضا نصیری از اردل الف و جواد خدادادیان از اردل به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

مقام نخست مسابقات هفت سنگ مهارتی را نیز اصلان غیبی پور از کوهرنگ و مقام‌های دوم و سوم این رشته را جواد علوی از شهرکرد و سالار رئیسی از اردل الف کسب کردند.

در رشته دال پلان هم علی سالاری از کوهرنگ، فرشاد غیبی پور از کوهرنگ و محمد اسلامی از فارسان اول تا سوم شدند.

پخت آش و نان محلی به همراه برپایی ۱۰ غرفه صنایع دستی و هچنین برگزاری مجمع سالیانه هیئت ورزش‌های روستایی از برنامه‌های حاشیه‌ای المپیاد مال‌کَنون بود.

اردل (مرکز شهرستان اردل) در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ز

چهارمین المپیاد ورزشی روستائیان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.