هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان پیشرو در بخش آموزش

مسئول کمیته آموزش هیئت پزشکی ورزشی زنجان گفت:در 6 ماهه نخست سال با تکیه بر دانش متخصصین این کمیته بیش از ۱۱۰ ساعت کارگاه های آموزشی در سطح استان برگزار شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ دکتر یوزباشی مسئول کمیته آموزش هیئت پزشکی ورزشی زنجان آموزش جامعه ورزش استان را سرمایه گذاری بلندمدت خواند و افزود : در 6 ماهه نخست سال با تکیه بر دانش متخصصین این کمیته بیش از ۱۱۰ ساعت کارگاه های آموزشی در سطح استان برگزار شده است .

وی به برگزاری دوره تخصصی امدادگری ورزشی نیز اشاره کرد و گفت : این دوره در قالب 100 ساعت آموزشی به میزبانی هیئت پزشکی ورزشی زنجان برگزار شد که با آزمون آنلاین فدراسیون نیز در پایان همراه بود .

مسئول کمیته آموزش هیئت پزشکی ورزشی استان از تعامل مناسب با هیئت وزنه برداری زنجان نیز خبر داد و افزود : بنا به درخواست این هیئت کارگاه های روانشناسی و تغذیه ورزشی زیر نظر دکتر احسان فکور و دکتر صدیقه دهنایی ( رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان ) ویژه ورزشکاران هیئت وزنه برداری برگزار شد.

دکتر یوزباشی برگزاری دوره های روانشناسی ویژه مربیان و داوران و دوره ماساژ ورزشی را از اولویت های 6 ماهه دوم سال جاری عنوان کرد و افزود : با توجه به پتانسیل بالای آموزشی این کمیته ، هیئت پزشکی ورزشی زنجان آمادگی برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی بنا به درخواست هیئت مربوطه را دارد .

انتهای پیام/ن

هیئت پزشکی ورزشی زنجان آماده برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه ورزشکاران

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.