در بیانیه عذرخواهی رئیس‌جمهور ۹۳ ساله آمریکا درباره رفتار ناشایست وی با زنان برخی تناقضات به چشم می‌خورد.

وجود برخی تناقضات در بیانیه عذرخواهی بوش پدر درباره رفتار ناشایست وی با زنانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، در حالی چهار زن، جورج بوش پدر، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا را به داشتن رفتار نامناسب با آنها متهم کردند که یکی از آنها گفته است رئیس جمهور نود و سه ساله پیشین آمریکا بر خلاف آنچه در بیانیه وی آمده است قبل از اینکه به استفاده از صندلی چرخدار روی آورد، باعث آزار جنسی وی شده است.

در بیانیه بوش پدر آمده بود: «بوش حدود پنج سال است که از صندلی چرخدار استفاده می کند بنابراین نوع رفتار وی با افرادی که با وی عکس می گیرند غیرعمدی است. رئیس جمهور بوش از هرکسی که از این برخورد رنجیده است، صادقانه عذرخواهی می کند.»

سه نفر از این چهار زن داستان های مشابهی را درباره رویارویی شان با بوش پدر مطرح کرده اند اما پورتلند پرس هرالد روز جمعه گزارش داد آماندا استاپلز چهارمین زن شاکی از این رفتار نامناسب در پیامی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد بوش در سال دو هزار و شش یعنی قبل از اینکه روی صندلی چرخدار بنشیند رفتاری نامناسب با وی داشته است. خانم استاپلز برای کرسی جمهوری خواهان در سنا رقابت کرده بود و عکسی نیز با رئیس جمهور بوش گرفته بود. وی در پیام اینستاگرامی خود، این عکس را نیز منتشر کرده است.

دفتر بوش در پاسخ به سوالی درباره اتهامات مطرح از جانب خانم استاپلز به بیانیه چهارشنبه شب اشاره کرد و گفت: «هر کسی از وی رنجیده است، بوش صادقانه از او عذرخواهی می کند.»


بیشتر بخوانید:

شکایت دومین بازیگر زن از آزار جنسی بوش پدر+ عکس

افشای آزار جنسی یک بازیگر آمریکایی از سوی بوش پدر+ عکس


 

انتهای پیام/

 

تناقض‌گویی در بیانیه عذرخواهی بوش پدر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار