محمدپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

پیگیری مسئولان برای بازگشایی مدارس آسیب دیده ارومیه

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مسئولان پیگیر وضعیت مدارس آسیب دیده ارومیه هستند.

پیگیری مسئولان برای بازگشایی مدارس آسیب دیده ارومیهمهدی محمدپور رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت مدارس آسیب دیده در اسلام آباد اظهار کرد: تلاش بر این است که مدرسه «راه شهدا» که طی حادثه آتش سوزی به شدت آسیب دید، در اسرع وقت مورد ترمیم و بازسازی قرار گیرد.

وی افزود: سعی داریم دانش آموزان این مدرسه از تحصیل باز نمانند بنابراین مرمت و بازسازی مدرسه با همکاری اهالی محل و نوسازی مدارس شروع شده که به محض اتمام کار، تحصیل در این مدرسه ادامه خواهد داشت.

محمدپور بیان کرد:  آموزش و پرورش با جدیت به موضوع  خادثه «مدرسه بادکی» که در اتفاقات اخیر آسیب دیده بود وارد شده  است و در حد توان تامین خسارت‌های وارد در کمترین زمان ممکن انجام شد و امروز دانش آموزان این مدرسه تحصیل خود را از سر گرفتند.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مورد شرایط و اتهامات به نیروی خدماتی مدرسه گفت: دادستانی به این مسئله ورود پیدا کرده و در حال بررسی است همچنین مسئولان نیز پیگیر این موضوع هستند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار