مرادی: رستمی باید مدارک اخذ روادیدش را تکمیل کند/ مصدومیت رستمی شایعه است

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: مدارک کیانوش رستمی برای دریافت روادید آمریکا ناقص است و او باید باردیگر همراه برادرش به سفارت این کشور در امارات برود.

علی مرادی در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مشکل ایجاد شده در راه صدور روادید کیانوش رستمی به آمریکا بیان کرد: بامداد امروز(شنبه) به فدراسیون وزنه برداری اعلام شد مدارک کیانوش رستمی برای دریافت روادید آمریکا ناقص است و او باید باردیگر همراه برادرش به سفارت این کشور در امارات برود و مدارک تکمیلی را ارائه کند.

او ادامه داد: دوره قبلی که وزنه برداران برای دریافت روادید آمریکا به دبی رفتند برگه هایی به عنوان دبل چک در اختیار آنها قرار گرفت و اکنون از میان این نفرات اعلام کردند که کیانوش رستمی و برادرش کیقباد باید بار دیگر مدارک خود را تکمیل کنند و باید تضمین دهند پس از رقابت های جهانی به ایران باز می گردند.قرار است آنها پس از تکمیل مدارک برای مصاحبه مجدد به امارات بروند.

مرادی درمورد شایعه آسیب دیدگی رستمی و غغیبت او در رقابت های جهانی اظهار کرد:اصلا چنین بحثی نیست و کیانوش وضعیت آمادگی خوبی دارد چند روز پیش او توانست رکورد 170 کیلوگرم در یک ضرب و 210 کیلوگرم را در 2ضرب به ثبت برساند.مراحل تکمیل روادید برای هیچ وزنه برداری انجام نشده و تمام آنها باید دبل چک شوند.کیانوش و برادرش هم به عنوان اولین نفرات ما این کار را انجام می دهند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره غیبت کیانوش رستمی در رکوردگیری بابلسر تصریح کرد:کیانوش قبل از این رکورد گیری در لیگ وزنه برداری رکوردهای خوبی به جا گذاشت و با توجه به اینکه تنها وزنه بردار ما در دسته 85کیلوگرم است احتیاجی نبود در رکوردگیری بابلسر شرکت کند.البته او همانند بهداد سلیمی و سهراب مرادی شرایط خوبی داشت و می توانست به راحتی در این رکوردگیری حضور یابد.به هر حال او پیش از حضور در آمریکا نیاز به آرامش دارد.

مرادی درباره اینکه سفر ملی پوشان وزنه برداری به دبی در زمان اوج تمرینات آنها انجام می گیرد،پاسخ داد:این موضوع دست ما و حتی کمیته برگزاری رقابت های جهانی نیست در هر صورت منتظریم تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.البته نگرانی هایی هم نسبت به مراحل اخذ روادید وجود دارد.دوره قبلی که رقابت های جهانی در آمریکا برگزار شد بدون مشکل خاصی روادید این کشور را دریافت کردیم اما در این دوره بحث دبل چک مشکلاتی را به وجود آورده است و همین امر منجر به نگرانی شده است.در هر صورت کشور میزبان باید تمهیدات ویژه ای برای حضور وزنه برداران در رقابت های جهانی در نظر بگیرد و این موضوع برای قهرمان ارزنده المپیک ما یعنی کیانوش رستمی حساسیت بیشتری دارد.این نگرانی حتی در مورد دیگر وزنه برداران و همراهان تیم ملی وجود دارد.

او در مورد احتمال کارشکنی آمریکا نسبت به صدور روادید وزنه برداران کشورمان گفت:نخستین باری است با چنین مشکلی روبرو شدیم و باید در سریعترین زمان ممکن برای مصاحبه کیانوش رستمی و برادرش زمان بگیریم و پس از آن دنبال رفع سایر مسائل برویم.

ریاست فدراسیون وزنه برداری درباره آمادگی مطلوب ملی پوشان وزنه برداری پیش از حضور در رقابت های جهانی آمریکا بیان کرد:با یاری خدا تمام وزنه برداران وضعیت خوبی دارند و برای درخشش در آمریکا مصمم هستند.آنها برای به اهتزاز در آمدن پرچم ایران تما م تلاششان را به کار می گیرند.

مرادی درمورد حواشی ایجاد شده برای محمدرضا براری پس از خط خوردن از جمع نفرات اعزامی به رقابت های جهانی اظهار کرد:با توجه به گزارش های سرمربی تیم ملی وزنه برداری و اینکه روز گذشته آخرین فرصت برای اعلام لیست به فدراسیون جهانی بود.با بررسی تمام جوانب اعضای شورای عالی فنی وزنه برداری تصمیم گرفتند براری را کنار بگذارند.

انتهای پیام/

اظهارات مرادی درمورد مشکلات بوجود آمده برای وزنه برداران پیش از حضور در آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار