صف طلب کاران استقلال جلو ای اف سی / یک بانو نیز مدعی شد

باشگاه استقلال تهران برای باقی ماندن در لیگ قهرمانان آسیا تا 8 آبان باید بدهکاری هایش را به طلب کاران پرداخت کند.

صف طلب کاران استقلال جلو ای اف سی / یک بانو نیز مدعی شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به آخرین اولتیماتوم در نظر گرفته شده برای باشگاه استقلال توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر پرداخت بدهی های به جای مانده در نهایت پرونده شکایت آبی ها با تیموریان و کاوه رضایی سر به فلک کشید تا جایی که دیگر بازیکنان استقلال هم برای رسیدن به حق و حقوقشان انجام شکایت از باشگاه را در دستور کار قرار دادند.

این در حالی است که امروز هم خبری مبنی بر شکایت و ثبت آن توسط امیر حسین صادقی از باشگاه استقلال در کنفدراسیون فوتبال آسیا به گوش رسید .با توجه به شکایت امیر حسین صادقی از تیم فوتبال استقلال در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، در نهایت این شکایت روز گذشته در AFC ثبت شد.همچنین روز گذشته ایمیلی از دپارتمان حقوقی با رونوشت از کمیته انضباطی AFC به دست وکیل این بازیکن رسید تا به این منظور اثبات شود که شکایت او در کمیته انضباطی و دپارتمان حقوقی AFC ثبت شده است.

پس از شکایت های متعدد این بار نوبت به فخرالدینی بازیکن سابق استقلال رسید و این بازیکن هم با توجه به شکایتی که از استقلال به دلیل دریافت نکردن مطالباتش به AFC انجام داده بود امروز  پاسخ پیگیری‌های خود را گرفت و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به این باشگاه‌، 3 روز بابت تعیین تکلیف بدهی این بازیکن فرصت داده است.

پس از شکایت های گونگون اکنون باشگاه استقلال با شکایت یکی دیگر از دروازه بانان سابق استقلال مواجه است و در همین راستا به گوش می رسد طالب لو هم از استقلال به فیفا شکایت کرده است .البته هنوز در این مورد خبر رسمی ای منتشر نشده اما به نظر طالب لو هم همانند دیگر بازیکنان همان رویه شکایت را در پیش گرفته تا در این صورت به حق و حقوق خود برسد.

با این تفاسیر باید بدانیم طلبکاران باشگاه استقلال برای رسیدن به مطالبات خود از چند وقت پیش به AFC نامه زده و کنفدراسیون فوتبال آسیا را در جریان طلب خود از این باشگاه قرار داده‌اند و در این میان بهتر است به یک شکایتی دیگر که از همه جالب تر است اشاره کنیم.

در بین طلبکاران باشگاه استقلال این بار یکی از فوتبالیست های بانوان استقلال اقدام به شکایت از باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا کرده است.یکی از اعضای تیم بانوان استقلال روز گذشته نامه خود را به AFC فرستاد تا در این میان نام یک شاکی دیگر به جمع شاکیان باشگاه استقلال اضافه شود.

به هر ترتیب باشگاه استقلال همانند دیگر نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا فقط تا روز دوشنبه هفته جاری یعنی هشتم آبان ماه مهلت دارد تا با طلبکاران خود توافق کرده و AFC را در جریان این موضوع قرار دهد در غیر این‌صورت از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته خواهد شد.

فرصتی که اگر مدیران استقلال بدون شک نادیده بگیرند باعث ضرر بزرگی برای باشگاه می شود و این تیم برای فصل بعد از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف می شود .

البته اگر تا روز دوشنبه همین طور بر تعداد طلب کاران اضافه نشود و مسئولان استقلال بتوانند از این دردسر نجات پیدا کنند.

انتهای پیام/

وضعیت باشگاه استقلال در کنفدراسیون فوتبال آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار