آجرلو: سلطانی فر و تاج باید به تیم های آسیایی کمک کنند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: امیدوارم وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال برای رفع مشکل تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به آنها کمک کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه تنها ۲ روز از مهلت AFC به تیم های ایرانی برای تحویل مدارک لازم برای کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا زمان باقی مانده است و ۴ نماینده کشورمان با مشکلات زیادی در راه اخذ این مجوز مواجه هستند، امشب(شنبه) مدیران تیم های استقلال، پرسپولیس، نفت تهران و تراکتورسازی نشستی را با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار کردند تا درمورد راه حل رفع مشکلات موجود به جمع بندی برسند.

مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در زمان خروج از این نشست در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: کلیات نشست توسط مدیران استقلال و نفت مطرح شد. تیم های ایرانی برای کسب مجوز لیگ قهرمانان و تسویه بدهی هایشان محدودیت زیادی دارند. تنها امیدوارم مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کمک کنند تا مسائلی که سبب شده فوتبال ایران دچار چنین مشکلاتی شود هرچه سریع تر رفع شود تا تیم های ایرانی از حضور در لیگ قهرمانان محروم نشوند.

انتهای پیام/

اظهارات آجرلو درباره وضعیت تیم تراکتور سازی در لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار