مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان

بهره‌مندی ۲۳ هزار مددجوی اصفهانی از دوره‌های آموزش خانواده

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در شش ماهه نخست امسال ۲۳ هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد از دوره‌های آموزش خانواده کمیته امداد استان اصفهان بهره شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمید رضا شیران  بابیان اینکه این نهاد برای توانمندسازی فکری، فرهنگی و اقتصادی مددجویان، سالیانه آموزش‌های مختلفی را به خانوارهای تحت حمایت خود ارائه می‌کند، گفت: در شش ماهه نخست امسال ۲۳ هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد از دوره‌های آموزش خانواده کمیته امداد استان اصفهان بهره شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با تأکید بر اینکه این نهاد در تلاش است با برگزاری کارگاه‌های آموزش خانواده، آگاهی لازم درزمینهٔ توانمندسازی، خودکفایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی را به مددجویان منتقل کند، افزود: این طرح برای توانمندسازی فکری و فرهنگی افراد تحـت حمایت و ارتقاء کرامت انسـانی و عزت‌نفس خانواده‌ها و ایجاد نشاط اجتماعی ارائه می‌شود.

شیران با یادآوری اینکه این دوره‌های آموزشی برای هشت گروه از مخاطبان تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود، افزود: بانوان

سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل، دختران و پسران در آستانه ازدواج، همسران جوان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب، کودکان، مشمولین طرح‌های اشتغال و خودکفایی ازجمله گروه‌های هدف این طرح هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان در ادامه خانوارهای تحت حمایت طرح اکرام ایتام و مددجویان بی‌سواد را از دیگر مخاطبان این طرح دانست و تأکید کرد: نوجوانان، سالمندان و ساکنان مناطق ویژه استان که در محرومیت قرار دارند افراد بهره‌مند از طرح آموزش خانواده در سال ۹۶ بودند.

وی با اشاره به اینکه ۳۴ هزارو ۵۸۰ مددجو از طرح فلاح بهره‌مند شدند افزود: ارائه خدمات فرهنگی به خانوارهای تحت حمایت از محوری‌ترین بخش حمایتی این نهاد محسوب می‌شود، به‌طوری‌که این فعالیت‌ها سبب شده تا سطح علمی و فکری این خانواده‌ها افزایش یابد.

 

انتهای پیام/م

 

۳۴ هزارو ۵۸۰ مددجو از طرح فلاح بهره‌مند شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار