اقدام خداپسندانه مامور وظیفه شناس پلیس راهور مازندران

مامور وظیفه شناس پلیس راهور مازندران کیف پول حاوی سکه بهار آزادی و کارت عابر بانک به همراه وجه نقد را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ مهدی باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: ستوان یکم مهدی ولی پور جمعی این پلیس هنگام انجام وظیفه در خیابان فرهنگ جنب ساختمان شهریار ۳ یک کیف پول زنانه حاوی سکه تمام بهار آزادی، سه عدد کارت عابر بانک و ۸۶۷ هزار ریال وجه نقد به همراه پنج درهم پول امارات متحده عربی پیدا کرد.

وی افزود: این مامور وظیفه شناس در اقدامی خداپسندانه با تحویل کیف مکشوفه به مسئولان بازرسی یگان و شناسایی صاحب کیف نسبت به بازگرداندن این کیف به مالک اقدام کرد.

سرهنگ باقری با بیان اینکه پلیس همواره امین مردم بوده و هست، افزود: پلیس از مردم، برای مردم و در کنار مردم است و یکی از شاخص‌های پلیس اسلامی امانتداری است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران، اعتماد سازی پلیس در جامعه را در افزایش مشارکت عمومی مهم دانست و افزود: افزایش اعتماد عمومی، موجب افزایش مشارکت عمومی و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/س


پلیس راهور و بازگرداندن کیف گمشده به صاحبش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.