بازدید استاندار قزوین از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا

استاندار قزوین از پنج واحد تولیدی در شهرک صنعتی لیا بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ زاهدی در گام نخست، از یک واحد تولیدی در زمینه تولید اجاق گاز، بخاری و پالت چوبی با تولید سالیانه هشت هزار وسیله با ۶۸ نفر کارگر بازدید کرد.

حمایت بیشتر بانک‌ها برای اجرای طرح توسعه و حمایت اداره کل استاندارد از جمله درخواست‌های مالک این شرکت بود.

استاندار در ادامه از یک واحد تولیدی در زمینه ظروف کریستال با تولید سالیانه ۱۲۰ هزار تن، با ۴۸ نفر کارگر و حدود ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری اولیه دیدن کرد.

یکی از درخواست‌های صاحب این شرکت دریافت تسهیلات کم بهره برای توسعه قطعه دوم و ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر بود.

زاهدی همچنین از یک واحد تولیدی در زمینه تولید مواد آرایشی و بهداشتی با ۲۵۸ هزار تن تولید در سال و ۵۱۲ کارگر در ۳۸ هزارمتر مربع مساحت بازدید کرد.

این شرکت در رابطه با فروش محصولات خود با مشکل خاصی مواجه نیست، ولی برای به روز کردن ماشین آلات خود به تسهیلات و سرمایه در گردش نیازمند است.

همچنین رفع بوروکراسی اداری برای تغییر کاربری درخواست دیگر مدیران این شرکت است.

استاندار از یک واحد تولیدی دیگر در زمینه تولید مواد بهداشتی با ۲۳ هزار تن تولید در سال و ۴۶ کارگر با ۱۰۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری اولیه دیدن کرد.

این شرکت برای احداث طرح توسعه به تسهیلات نیازمند است و از مسئولان درخواست دارد با توجه به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از واردات محصولات مشابه جلوگیری شود.

شرکت فاکوشیمی هنکل آلمان فعال در زمینه مواد شوینده و آرایشی دیگر شرکتی بود که استاندار از آن بازدید کرد.

این شرکت در سال ۲۵۰ هزار تن تولید دارد و ۲۷۲ نفر در آن مشغول به کارند.

شهرک صنعتی لیا در ۱۴ کیلومتری جاده قزوین-بویین زهرا واقع شده است و واحد‌های مستقر در آن در زمینه تولید صنایع برق و الکترونیک، نساجی، غذایی، معدنی، صنایع شیمیایی، شوینده و بهداشتی، فلزی، صنایع بسته بندی، لوله و پلاستیک فعالیت می‌کنند.

این شهرک صنعتی برای ۱۱ هزار نفر اشتغالزایی داشته است و ۳۴۸ واحد بهره بردار در آن مستقر هستند.

انتهای پیام/

 

استاندارقزوین از پنج واحد تولیدی دیدن کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار