درگیری مجدد طالبان و داعش در ولسوالی «خوگیانی» ننگرهار

مقامات امنیتی در شرق افغانستان اعلام کردند که بار دیگر افراد وابسته به داعش و طالبان در ولسوالی خوگیانی ولایت ننگرهار با هم درگیر شده‌اند.

درگیری مجدد طالبان و داعش در ولسوالی «خوگیانی» ننگرهاربه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات امنیتی در شرق افغانستان اعلام کردند که بار دیگر افراد وابسته به داعش و طالبان در ولسوالی خوگیانی ولایت ننگرهار با هم درگیر شده‌اند.

در خبرنامه لشکر 201 سیلاب آمده است که در درگیری تروریست های داعش و طالبان در منطقه سپری ولسوالی خوگیانی، تلفاتی به دو طرف وارد شده است.

در خبرنامه آمده است: در این درگیری 5 تروریست داعش و 6 تروریست طالب کشته و 5 داعشی و 7 طالب زخمی شده‌اند.

گفتنی است که از دو هفته پیش بدینسو تروریست های وابسته به داعش و طالبان چندین بار تاکنون در ولسوالی خوگیانی با هم درگیر شده اند.

این در حالی است که  ویس احمد برمک، سرپرست وزارت داخله اخیرا اعلام کرده است که پنج هزار تروریست جنگجوی مسلح مخالف دولت در ننگرهار فعالیت دارند.

آقای برمک افزود که این تروریستان در 10 ولسوالی ننگرهار که با پاکستان هم مرز اند، فعالیت دارند و این 10 ولسوالی را زیر تهدیدهای بلند امنیتی قرار داده اند. او گفت که سطح تهدیدهای امنیتی در 11 ولسوالی دیگر ننگرهار متوسط یا پایین است.

به گفته وی، بر اساس معلومات وزارت داخله، بیش از 5 هزار تروریست در قالب 354 گروه تروریستی در ننگرهار فعالیت دارند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار