شهروندخبرنگار مازندران؛

آلودگی آب شرب در روستای «نوایی» + فیلم

فیلمی از آلودگی آب شرب در روستای نوایی شهرستان فریدونکنار را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلمی از آلودگی آب شرب در روستای نوایی شهرستان فریدونکنار در استان مازندران را مشاهده می‌کنید که توسط شهروندخبرنگار ما ارسال شده است.


منبع: شهروندخبرنگار - مازندران


سرپرست محترم خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان


با سلام
پيرو درج خبری با فیلم در خروجی خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان مازندران مورخه 8/8/96 با عنوان « آلودگی آب شرب در روستایی نوایی » جوابيه اي جهت تنویر افکار عمومی به شرح ذيل ارسال مي شود ؛ لطفا مطابق ماده 23 قانون مطبوعات در آن سایت درج شود.
آب شرب روستای نوایی محله شهرستان فریدونکنار از چاه های منطقه دابو دشت شهرستان آمل تامین می شود ، به علت وجود ترکیبات آهن و منگنز در آب استحصالی و واکنش یونها با کلری که جهت گندزدایی به آب افزوده می شود ذرات ریز در کف لوله رسوب کرده و به محض ایجاد هرگونه تغییر فشار در شبکه باعث ایجاد کدورت مقطعی می شود لیکن علیرغم ناخوشایندی مصرف آب با کدورت قابل مشاهده، از نظر بهداشتی هیچ گونه آسیبی متوجه مشترکین نخواهد بود.
گفتنی است زمان بندی منظم جهت شستشوی شبکه به صورت هفتگی در برنامه امورات آب و فاضلاب روستایی شهرستانها وجود دارد و برای این روستا نیز شستشوی شبکه به طور مداوم انجام می شود و در حال حاضر هیچ گونه کدورتی در آب شرب وجود ندارد. لذا تقاضا می شود برای پیگیری مشکلات با روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با شماره 33356408- 011و یا مدیریت شهرستانها تماس حاصل فرمایید.

 

روابط عمومی و آموزش همگانی
شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

 

آب شرب روستای نوایی آلوده است + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار