محکومیت ۲ متخلف اقتصادی در ایرانشهر و سراوان

سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ۲ متخلف اقتصادی در شهرستان‌های ایرنشهر و سراوان به ترتیب به ۵۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و ۸۲۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

محکومیت ۲ متخلف اقتصادی در ایرانشهر و سراوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد حسین اشرفی سرپرست تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: قاچاقچی ۲۸ هزار لیتر گازوئیل در مسیر ایرانشهر به سرباز توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی ادامه داد: در این زمینه شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایرانشهر با توجه به شواهد و مستندات موجود در پرونده تخلف را وارد دانست و علاوه بر ضبط سوخت‌های مکشوفه متخلف را ۵۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در شهرستان سراوان پنج هزار قرص دکلیسین به همراه ۴۹ باکس سیگار و ۵۰۵ عدد عینک که به طور غیر قانونی توسط یک دستگاه خودروی پراید در حال حمل بود کشف شد.

اشرفی افزود: شعبه رسیدگی کننده با توجه به اقرار متهم و مستندات موجود و استعلامات انجام شده تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا‌های مکشوفه متخلف را ۸۲۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی تاکید کرد: تعزیرات حکومتی حق گرا، قانونگرا و پاسخگو بودن را از مهمترین اولویت‌های خود دانسته و همواره سازمانی مستقل و جدی در ایفای وظیفه با رویکردی مبتنی بر پیشگیری در کنار مبارزه با تخلفات و صلاحیت‌هایی که به آن واگذار شده است.

انتهای پیام/ع 

محکومیت قاچاقچیان کالا درسیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار