هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال؛

حمله برانکو به صدر جدول / استقلالی‌ها به دنبال فرار از بحران / قلعه‌نویی به تیم سابقش رسید

دیدار‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از امروز با انجام ۵ مسابقه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز با ۵ دیدار آغاز و مابقی بازی‌ها هم روز پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود.

البته باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران چهار نماینده کشورمان در آسیا برای کسب مجوز حرفه‌ای تلاش می‌کنند تا از این رقابت‌ها حذف نشوند.

سایپا/ پرسپولیس/ ورزشگاه تختی ساعت ۱۵

شاگردان دایی در حالی به مصاف سرخپوشان پایتخت می‌روند که ۶ هفته رنگ برد را ندیده اند.

بر این اساس آن‌ها قصد دارند از میزبانی خود نهایت استفاده را کنند و با پیروزی برابر شاگردان برانکو، وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند.

در آن سوی میدان، شاگردان برانکو هفته گذشته توانستند در دربی ۸۵ پیروز شوند. آن‌ها با روحیه مضاعف به مصاف نارنجی‌پوشان سایپا می‌روند. البته پرسپولیسی‌ها باید مراقب باشند چرا که تجربه نشان داده که برنده دربی در بازی بعدی در نتیجه گیری با مشکل مواجه می‌شود.

مهدی طارمی به علت محرومیت و فرشاد احمدزاده به دلیل مصدومیت قادر به همراهی پرسپولیس در این بازی نیستند.

شجاع خلیل‌زاده و محمد انصاری هم مصدومان پرسپولیس هستند که گویا مشکلی برای همراهی تیم خود در این بازی ندارند.

محمد عباس زاده مهاجم سابق پرسپولیس هم قصد دارد توانایی خود را به رخ برانکو بکشاند.

سرخپوشان پایتخت در صورت برد این بازی به طور موقت صدرنشین لیگ برتر می‌شود. باید دید دایی می‌تواند با شکست تیم سابق خود طلسم ناکامی‌هایش را بشکند یا نه؟!

محمدحسین زاهدی فرد به همراه کمک‌هایش سعید قاسمی، سجاد طوری و علی بای این بازی را قضاوت می‌کنند و حسین عسگری هم ناظر این بازی است.

سپاهان- پیکان/ ورزشگاه نقش جهان ساعت ۱۶:۴۵

زردپوشان اصفهانی در لیگ برتر فراز و نشیب زیادی دارند و آن‌ها هنوز نتوانستند به ثبات لازم دست یابند.

شاگردان کرانچار هفته گذشته با تساوی بدون گل برابر گسترش فولاد متوقف شدند و با ۱۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفتند.

به هر حال زردپوشان اصفهانی قصد دارند با هوداران خود از سد پیکان عبور کنند تا جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند، اما کار سختی برابر تیم با انگیزه پیکان دارند.

در آن سوی میدان، شاگردان جلالی ۶ برد متوالی در لیگ برتر داشتند و امید دارند روند شکست ناپذیری خود را در این رقابت‌ها ادامه بدهند، اما کار سختی در نصف جهان دارند.

رضا عادل به همراه رضا سخندان، جعفر مهاجر و حسین زمانی تیم داوری این بازی هستند و محمدرضا فلاح هم ناظر بازی است.

حمله برانکو به صدر جدول / استقلال به دنبال گرفتن ماهی از نفت گل آلود

تراکتورسازی- ذو‌ب‌آهن / ورزشگاه یادگار امام ساعت ۱۵:۳۰

شاگردان گل‌محمدی هفته گذشته برابر پیکان شکست خوردند. آن‌ها قصد دارند از میزبانی خود نهایت استفاده را ببرند و شکست هفته قبل را جبران کنند، اما کار سختی برابر تیم با انگیزه ذوب‌آهن دارند.

یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی زمانی هدایت ذوبی‌ها را برعهده داشتند و شناخت کافی از تیم سابق خود دارند.

البته امیر قلعه‌نویی سرمربی ذوب‌آهن هم چند سال پیش هدایت تراکتورسازی را برعهده داشت و او هم با نحوه بازی تراکتورسازان آشنایی دارند.

به هر حال ذوبی‌ها ۴ هفته است که پیروز نشده اند و قصد دارند نوار ناکامی‌های خود را با برد برابر تراکتورسازی قطع کنند، اما کار سختی در تبریز پیش رو دارند.

کوپال کاظمی به همراه تورج عیوض‌محمدی، محمدرضا مدیرروستا و سعاد وفاپیشه قضاوت این دیدار را برعهده دارند. ابراهیم میرزابیگی هم ناظر این بازی است.

پدیده- فولاد خوزستان/ ساعت ۱۴:۴۵

بازی دو تیم فوتبال پدیده و فولاد خوزستان از حساسیت زیادی برخوردار است چرا که هر دو تیم در سه بازی اخیر خود پیروز نشدند و به برد این بازی نیاز مبرم دارند.

تیم پدیده هفته گذشته با نتیجه ۲ بر یک برابر سپیدرود رشت شکست خورد.این تیم قصد دارد جبران مافات کند.

شاگردان مهاجری با ۱۶ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارند و برای ارتقای رتبه خود در جدول به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند.

در آن سوی میدان، شاگردان پورموسوی با ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند و برای اینکه همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی باشند باید در این بازی پیروز شوند.

این بازی تقابل بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ است.

جواد رحیم‌زاده به همراه کمک‌هایش هادی طوسی، امیرمحمد داوودزاده و احمد موسوی تیم داوری این بازی هستند. ایرج نظری هم ناظر این بازی است.

استقلال - نفت تهران/ ورزشگاه آزادی ساعت ۱۷:۴۵

دیدار ۲ تیم فوتبال استقلال و نفت تهران روز سه شنبه در حالی برگزار می‌شود که شاگردان شفر نیاز مبرم به کسب ۳ امتیاز برای بیرون آمدن از شرایط بحرانی دارند.

تیم فوتبال استقلال در ۱۰ هفته لیگ برتر تنها ۴ گل به ثمر رسانده که این ضعیف‌ترین آمار گلزنی آبی‌ها در آغاز همه ادوار لیگ برتر بوده است.

شاگردان شفر تا به اینجای رقابت‌ها ۲ برد، ۵ باخت، ۳ تساوی،۹ گل خورده را در کارنامه خود ثبت کرده اند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در مجموع با ۹ امتیاز رده سیزدهم را به خود اختصاص داده اند و بدون شک آبی پوشان با توجه به باخت در هفته گذشته مقابل پرسپولیس نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز مقابل نفتی‌های حذف شده از آسیا دارند.

از طرفی تیم نفت تهران که در این فصل با بحران تعویض مالکیت و سرمربی مواجه بوده است با کسب ۱۲ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد.

شاگردان حمید درخشان با ۳ برد، ۳ مساوی، ۴ باخت، ۸ گل زده و ۱۲ گل خورده توانسته اند رده دهم را جدول را کسب کنند.

نفتی‌ها در دیدار مقابل استقلال به دنبال این هستند تا نهایت استفاده را برده و ۳ امتیاز رویایی را کسب کنند.

۲ دیدار از رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر روز پنج شنبه برگزار می‌شود که در این میان ۴ تیم به مصاف هم می‌روند.

پارس جنوبی جم _سپید رود رشت؛ ساعت ۱۵:۳۰ (پنجشنبه ۱۱ آبان)

تیم فوتبال پارس جنوبی جم با کسب ۲۲ امتیاز تا به اینجای رقابت صدر را از آن خود کرده است.

شاگردان تارتار که در هفته دهم رقابت‌ها توانستند به پیروزی دست پیدا کنند در صدد هستند تا در دیدار مقابل سپید رود به برد دیگری برسند.

بازیکنان پارس جنوبی جم ۶ برد،۴ مساوی،۱۹ گل زده،۸ گل خورده را در کارنامه به ثبت رساندند. جمی‌ها تا هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر هیچ باختی را مقابل حریفان تجربه نکردند.

بدون شک شاگردان تارتار که در رده اول جدول قرار دارند به دنبال کسب ۳ امتیاز دیگر و زیاد کردن فاصله خود با دیگر رقبا در جدول هستند.

در طرف مقابل تیم سپید رود رشت نیز با سرمربیگری نظر محمدی تا به اینجای رقابت‌ها توانسته ۱۲ امتیاز را کسب و رده نهم جدول را بدست آورد.

بازیکنان تیم فوتبال سپید رود رشت ۳ برد،۳ مساوی،۴ باخت،۹ گل زده و ۹ گل خورده را تا به اینجا در کارنامه ثبت کردند و بدون شک این تیم با توجه به بردی که در هفته دهم مقابل پدیده داشته در نظر دارد با کسب ۳ امتیاز از پارس جنوبی که البته کار سختی هم خواهد بود جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

حمله برانکو به صدر جدول / استقلال به دنبال گرفتن ماهی از نفت گل آلود

استقلال خوزستان _سیاه جامگان؛ ساعت ۱۷ (پنجشنبه ۱۱ آبان)

تیم فوتبال استقلال خوزستان با سرمربیگری ویسی تا هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر توانسته با ۷ امتیاز رده ۶ جدول را بدست آورد.

شاگردان ویسی ۱ برد،۴ مساوی،۵ باخت،۶ گل زده و ۱۶ گل خورده را در کارنامه ثبت کردند.

در طرف مقابل شاگردان مرزبان هم تا به اینجای رقابت‌ها توانستند ۱ برد،۴ مساوی،۵ باخت،۸ گل زده و ۱۴ گل خورده را بدست آورند.

سیاه جامگانی‌ها با کسب ۷ امتیاز رده پانزدهم جدول را کسب کردند و بدون شک مرزبان با توجه به باختی که هفته دهم مقابل صنعت نفت در اولین حضورش در سیاه جامگان داشته به دنبال این است که تیمش در دیدار مقابل استقلال خوزستان برنده میدان باشد.

دیدار صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد آخرین دیدار به جای مانده از رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر است که روز جمعه ۱۲ آبان برگزار می‌شود.

صنعت نفت آبادان _گسترش فولاد؛ ساعت ۱۷ (جمعه ۱۲ آبان)

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با سرمربیگری کمالوند توانسته تا هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر ۱۳ امتیاز را کسب و در رده هفتم جدول قرار بگیرند.

شاگردان کمالوند ۴ برد،۱ مساوی،۴ باخت،۱۰ گل زده و ۱۰ گل خورده را تا به اینجای رقابت‌ها کسب کرده اند.

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با توجه به برد هفته دهم مقابل سیاه جامگان اکنون در صدد هستند مقابل گسترش فولاد نیز ۳ امتیاز لازم را کسب تا به نوعی جایگاه خود را در جدول تغییر دهند.

در طرف مقابل شاگردان فیروز کریمی نیز تا به اینجای رقابت‌ها ۲ برد،۲ مساوی ۶، باخت،۵ گل زده و ۱۵ گل خورده را در کارنامه به ثبت رساندند.

بازیکنان تیم فوتبال گسترش فولاد تا هفته دهم رقابت‌ها توانستند ۸ امتیاز را کسب و در رده چهاردهم قرار بگیرند.

بدون شک شاگردان کریمی پس از تساوی در هفته دهم مقابل سپاهان این بار به دنبال برد مقابل صنعت نفت آبادان هستند تا حدودی جایگاه خود را در جدول تغییر دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
عشقم استقلال جوونم استقلال
آخرین اخبار