اخطار دوم عضو شورای شهر به نجفی/ نظری: آقای شهردار زندان‌های متحرک را دریابید

عضو شورای شهر تهران گفت: با وجود اینکه قبلا در رابطه با مشکلات ایجاد شده به دلیل برچسب‌های تبلیغاتی بر روی اتوبوس‌ها تذکر داده بودم، اما از طرف شهرداری عملا هیچ اقدامی صورت نگرفت.

اخطار دوم عضو شورای شهر به نجفی/ نظری: آقای شهردار زندان‌های متحرک را دریابیدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت نظری  عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای پنجم شهر تهران در هجدهمین جلسه علنی شورای شهر  تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: با وجود اینکه قبلا در رابطه با مشکلات ایجاد شده به دلیل برچسب‌های تبلیغاتی بر روی اتوبوس‌ها تذکر داده بودم، اما از طرف شهرداری عملا هیچ اقدامی صورت نگرفت و صرفا از طرف مرکز ارتباطات شهرداری در این خصوص از مردم نظرسنجی شد.

 نظری ادامه داد: این موضوع در سطح شهر به یک معضل تبدیل شده و بسیاری از شهروندان که از اتوبوس‌ها استفاده می‌کنند احساس نا‌خوشایندی دارند و به ما معترض می‌شوند و ابراز نا‌رضایتی می‌کنند. مردم این روزها در رابطه با اتوبوس‌هایی که با برچسب‌های تبلیغاتی مکرر دید مردم را دچار مشکل می‌کنند، الفاظ خوبی به کار نمی‌برند و دائم از این اتوبوس‌ها به عنوان زندان متحرک یاد می‌کنند.

 عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای پنجم شهر تهران در پایان تاکید کرد: از شهرداری تهران می‌خواهم که  از سازمان زیباسازی درخواست کند تا در این موارد نظارت لازم را انجام دهد و این مشکل را در اسرع وقت جهت آرامش و آسایش مردم مرتفع سازد.

انتهای پیام/

اخطار دوم نظری به شهردار تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
اگر شیشه ها رو دودی کنن بهتره و این برچسب تبلیغات بردارن .

ادم چشماش درد میگیره میخواد بیرون ببینه
آخرین اخبار