صبحگاه مشترک دانش آموزی در مهاباد

مدیرآموزش و پروش شهرستان مهاباد : شهید و شهادت از بالاترین کمالات انسانی بوده و توسعه و ترویج فرهنگ شهادت بالاترین مصداق انجام وظیفه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،مدیرآموزش و پروش شهرستان مهاباد گفت: زنده نگهداشتن روز ۱۳ آبان در حقیقت تجلیل از مقام شهدای دانش آموز و همه کسانی است که در راه مبارزه با ظلم و ستم از هیچ کوششی دریغ نکردند.

شاوله در صبحگاه مشترک دانش اموزان مدرسه امام خمینی شهرستان مهاباد ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل و هفته بسیج دانش آموزی،افزود: فعالیتهای پدافند غیرعامل منوط به یک هفته نبوده بلکه همه باید درتمامی روزهای سال این موضوع را جدی بگیریم تابتوانیم با همفکری جامعه سالم و عاری از هرگونه آسیب داشته باشیم و روز ۱۳ آبان در حقیقت تجلیل از مقام شهدای دانش آموز است.

معاون هماهنگی سپاه مهاباد ادامه داد: پدافند غیرعامل، شامل تمامی طرحها و اقداماتی است که موجب کاهش آسیب پذیری‌،افزایش پایداری ملی و تداوم فعالیت دستگاههای نظامی در مقابل تهدیدات خارجی می‌شود و مستلزم به‌کارگیری سلاح نیست.

سرهنگ وجدی اضافه کرد: آموزش پرورش نقش کلیدی در همه اموراجتماعی، اقتصادی  و فرهنگی جامعه دارد و اگر بخواهیم جامعه پاک و سالمی  داشته باشیم باید این اقدام ابتدا از طریق آموزش و پرورش آغاز شود.

انتهای پیام/خ

 

صبحگاه مشترک دانش آموزی در مهاباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.