تامین امنیت کاروان‌های پیاده در ورودی‌های شهر مشهد

نیرو‌های یگان ویژه آماده استقبال از زائران و مجاوران امام رضا (ع) در اربعین و ایام منتهی به سالروز شهادت امام رضا (ع) هستند.

تامین امنیت کاروان‌های پیاده در ورودی‌های شهر مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ علیرضا شریفی فرمانده یگان ویژه خراسان رضوی گفت:  در جمع کارکنان یگان ویژه خراسان رضوی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی گفت: همزمان با نزدیک شدن به اجتماع عظیم مردمی در اربعین حسینی، عزاداران از اقصی نقاط کشور راهی مرز‌های غربی کشور شده تا در مراسم اربعین سید وسالار شهیدان در کربلای معلی حضور یابند، در این میان بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) نیز در این ایام پذیرای خیل مشتاقان آن حضرت و عزاداران حسینی خواهد بود.

وی افزود: با توجه به تجربه سنوات گذشته در ایام منتهی به دهه آخر ماه صفر کاروان‌های پیاده زیادی از استان‌ها و شهر‌های مختلف ایران اسلامی راهی مشهد می‌شوند تا در روز شهادت ثامن الحجج (ع) در حرم مطهر ایشان حضور داشته باشند و در مراسم عزاداری و حزن و اندوه امام رئوف شیعیان شرکت کنند.

فرمانده یگان ویژه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این راستا یگان ویژه استان خراسان رضوی همانند سال‌های گذشته با تشکیل کارگروه‌های مختلف، خود را آماده پذیرایی از زائران و عزاداران می‌نماید.

شریفی با بیان اینکه اولین اولویت یگان در بحث مراسمات دهه آخر صفر، تأمین امنیت زائرین و عزاداران است گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و چادر‌های امدادی رایگان و خدمات دهی به کاروان‌های پیاده در ورودی‌های شهر مشهد نیز از دیگر برنامه‌های یگان ویژه جهت دهه آخر صفر و مراسم شهادت امام رضا (ع) می‌باشد.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم افتخاری بزرگ برای نیرو‌های پلیس ویژه می‌باشد و کارکنان در این مسیر از هیچگونه کمک و کوششی فروگذار نخواهند کرد.

 
انتهای پیام//ف.ج
 

آمادگی نیروهای یگان ویژه جهت مراسم اربعین وشهادت امام رضا(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار