هفته فیلم آلمان در کرمان در حال برگزاری است

هفته فیلم آلمان که با همکاری سینمای هنر و تجربه و سفارت آلمان درتماشاخانه پارس کرمان آغاز شده، همچنان با نمایش فیلم و اجرای برنامه های متنوع ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، آبان ملک محمدی، مدیر موسسه هنری و ادبی شاخه وسپار با اشاره به برپایی این برنامه فرهنگی و هنری گفت: در طول این هفته تا سیزدهم آبان، ٦ فیلم داستانی و یک فیلم مستند از سینمای آلمان اکران می شود.
وی هدف از اجرای این برنامه را دیدن آثار درخشان سینمای جهان در کنار سینمای ایران و آشنایی جوانان، پژوهشگران و کسانی که سینما را به طور جدی دنبال می کنند، با این آثار است.
محمدی افزود: تماشای فیلم برای عموم آزاد و رایگان است و فرصت مناسبی برای علاقه مندان و پژوهشگران سینما برای دیدن این آثار است.
وی اظهار کرد: این برنامه همزمان در شهرهای تهران و شیراز برگزار می شود و بانی این هفته مهم فرهنگی در کرمان موسسه هنری و ادبی شاخه وسپار است.
گفتنی است: تماشاخانه پارس از ابتدای امسال در محل هتل پارس کرمان کنار تاسیس شده است و علاوه بر اکران فیلم های سینما هنر و تجربه به برگزاری نشست های تخصصی، دیدار با عوامل فیلم ها و هفته های فیلم ایران و جهان می پردازد.
انتهای پیام/ی

برگزاری هفته فیلم آلمان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.