کلانتری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجوزی برای احداث اتوبان شهید شوشتری در پارک سرخه حصار صادر نشده است

مدیر کل محیط زیست استان تهران گفت: سازمان حفاظت محیط زیست مجوزی برای احداث ادامه اتوبان شهید شوشتری و عبور آن از منطقه حفاظت شده سرخه حصار صادر نکرده است.

با ساخت اتوبان شهید شوشتری به هیچ عنوان موافقت نخواهیم کردکیومرث کلانتری مدیر کل محیط زیست استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به احداث ادامه  اتوبان شهید شوشتری در پارک سرخه حصار اظهار کرد: تا این لحظه سازمان حفاظت محیط زیست هیچ مجوزی برای احداث اتوبان شهید شوشتری و عبور آن از منطقه حفاظت شده سرخه حصار صادر نکرده است .

وی با اشاره به صحبت هایی که در شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص انجام شده بود، گفت: گزینه های ارائه شده از سوی مشاوران و اعضای شورای اسلامی شهرتهران برای احداث این اتوبان تا این لحظه مورد موافقت سازمان حفاظت محیط زیست قرار نگرفته است.

مدیر کل محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه برای احداث اتوبان شهید شوشتری باید هزینه های بیشتری در نظر گرفته شود، افزود: برای هدایت اینگونه پروژه ها اعتبارات زیادی نیاز داریم که موافقتی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه به جای تخریب سطح و عرصه های طبیعی باید از تونل های زیرزمینی استفاده کرد، ادامه داد:سازمان حفاظت محیط زیست با احداث تونل برای ادامه اتوبان شهید شوشتری در پارک سرخه حصار موافق است.

مدیر کل محیط زیست استان تهران با اشاره به شروط سازمان حفاطت محیط زیست برای احداث تونل زیرسطحی در پارک سرخه حصار گفت:بررسی و مساعدت در احداث تونل زیر سطحی بر اساس اصول اعلام شده از سوی ریاست سازمان محیط زیست کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت احداث اتوبان شهیدشوشتری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار