پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور در استان کرمانشاه

استاندار كرمانشاه گفت: مصوبات سفر رئيس جمهور به استان كه دارای طرح ها و پروژه های بسيار خوبی است بايد به صورت ويژه از سوی مديران مورد پيگيری قرار گيرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ هوشنگ بازوند استاندار كرمانشاه در نشست پيگيری مصوبات سفر رئيس جمهور به استان گفت:سرمایه گذاران در استان هایی اقدام به سرمایه گذاری می کنند که بیشترین سود را برای آنها داشته باشد لذا باید مشوق هایی برای سرمایه گذاران درنظر بگیریم که برای سرمایه گذاری در استان انگیزه پیدا کنند.

وی با بیان اینکه  «مرکز سوختگی غرب کشور» به عنوان یکی از این مصوبات  باید هرچه زودتر به بهره برداری برسد گفت:پروژه بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه جزو مهمترین پروژه های استان است که باتوجه به کمبود اعتبارات دولتی، منابع مالی آن باید از طریق تسهیلات بانکی تامین شود.

وي گفت: اگر پروژه های سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه محقق نشوند، ممکن است اعتماد مردم به نظام مخدوش شود، مدیران باید خیلی خیلی جدی با چانه زنی و تعامل تحقق آنها را پیگیری کنند.

استاندار كرمانشاه بیان كرد: در جلسات بعدی پیگیری پروژه های سفر رییس جمهور، به تفکیک دستگاه ها را با وقت و زمان مشخص احضار میکنم تا با دقت در جریان میزان پیشبرد پروژه ها قرار بگیرم.

 

انتهای پیام/ز

بايدمصوبات رییس جمهور  از سوی مديران مورد پيگيری قرار گيرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.