کیان‌ارثی مطرح کرد:

حمایت شرکت ملی نفت‌کش از پایان‌نامه دانشجویان نخبه

مدیر شرکت نفت‌کش ایران اظهار کرد: دستگاه‌های کشور باید مانند شرکت ملی نفت کش ایران از دانشجویان حمایت کنند.

حمایت شرکت ملی نفت‌کش از پایان‌نامه دانشجویان نخبهبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سیروس کیان‌ارثی مدیر شرکت نفت‌کش ایران در سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت که در باغ موزه‌ی دفاع مقدس با اشاره به این موضوع که شرکت ملی نفت کش ایران بزرگترین ناوگان نفتی را دارد، گفت: شرکت ملی نفت کش ایران با ظرفیت 15.5 میلیون تن صادرات شرایط سخت و بحران‌ها را پشت سرگذاشته است و با همت و پشتکار نیروهای متخصص اجازه‌ نداده است که ذره‌ای از نفت هدر برود.

اقدامات شرکت نفت‌کش ملی برای کاهش مصرف سوخت

 مدیر شرکت نفت‌کش ایران با خاطر نشان کردن این موضوع که شرکت نفت کش ملی برای کاهش مصرف سوخت با شرکت‌های دانش بنیان قرار داد امضا کرده است، اظهار کرد: بیش از 40 درصد هزینه شرکت‌ دانش بنیان همین مصارف سوخت تشکیل می‌دهند و در حال حاضر در حال بررسی و تحقیق هستیم برای اینکه مصرف سوخت را کاهش دهیم.

عقد قرارداد شرکت ملی نفت‌کش با  کشتی‌رانی برای ساخت کشتی تراز اول

 وی تصریح کرد: شرکت ملی نفت‌کش ایران با شرکت کشتی‌رانی قراردادی را به امضا رسانده است که بتوان با توان داخلی و تکیه بر دانش جوانان کشور کشتی‌های خوب و تراز اول را بسازند.

 کیان ارثی با یادآور شدن این موضوع که شرکت ملی نفت کش ایران از طرح‌های دانشجوی حمایت می‌کند، اظهار کرد: در راستای حمایت از دانشجویان نخبه کشور و برای حمایت از طرح‌ها و پایان نامه‌هایشان فعالیتی را شروع کرده‌ایم که در آن به پایان نامه دانشجویان اهمیت بسیار زیادی داده می‌شود در کنگره جهانی نفت که مدتی پیش برگزار شد از دانشجویان و مقالات این دانشجویان حمایت به عمل آمد.

 مدیر شرکت نفت‌کش ایران در پایان خاطر نشان کرد: امید است که کلیه ارگان‌ها و نهادهای کشور با ستاد دانش بنیان دریایی هماهنگ شود و برای بهبود شرایط کشور قدم بردارند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار