در تظاهرات ۱۳ آبان صورت می‌گیرد:

پاسخ دندان‌شکن به یاوه‌گویی رئیس جمهور آمریکا

حضور پرشور مردم در تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان، پاسخ محکم و دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی گرجی رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در چهارمحال و بختیاری گفت: مردم بصیر بام ایران زمین در این روز، ضمن بیعت با آرمان‌های بلند امام (ره)، رهبری معظم و شهیدان، و انزجار از استکبار جهانی اعلام خواهند نمود که نباید در مقابل آمریکای جنایتکار و ایادی شیطان کوتاه آمد.

وی، ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و افزود: پیام ۱۳ آبان این است که ننگ‌ناپذیری و مقابله با استکبار، هویت حتمی و همیشگی انقلاب اسلامی می‌باشد و در این راه، چاره‌ای جز پایمردی و ایستادگی وجود ندارد.

گرجی ادامه داد: امسال نیز ان شاء الله، اقشار مردم با حضور حماسی و دشمن شکن خود در تظاهرات روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مشت محکمی به دهان استکبار می‌زنند و پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا خواهند داد.

وی با اشاره به برپایی تظاهرات حماسی و اجتماع عاشورائیان استکبارستیز از ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه آینده ۱۳ آبان ۹۶ و همزمان با سراسر کشور در ۱۲۳ نقطه و به صورت متمرکز در ۴۲ شهر چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس، اجرای سرود ۳۱۳ نفری «مرگ بر تو‌ای آمریکا»، مسابقه ساخت آدمک‌های شیطانی و حمل در مسیر تظاهرات، ایستگاه نقاشی ضد استکباری، تبلیغات محیطی و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از برنامه‌های بزرگداشت ۱۳ آبان در استان می‌باشد.

یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و «روز دانش آموز» نامگذاری شده است.

همچنین از ۱۱ تا ۱۷ آبان ماه جاری و برای پنجمین سال متوالی، برنامه‌های «هفته استکبار شناسی و استکبار ستیزی» در چهارمحال و بختیاری اجرا ‌می‌گردد.

انتهای پیام/خ

ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها از افتخارات جمهوری اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.