نصرتی : تیم تمرکز کافی ندارد/ بازیکنان تلاش زیادی می کنند

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازیکنان برای هر بازی تلاش زیادی انجام می دهند اما تمرکز کافی را ندارند.

نصرتی : تیم تمرکز کافی ندارد/ بازیکنان تلاش زیادی می کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد نصرتی بازیکن تیم فوتبال نفت تهران در پایان بازی با استقلال تهران گفت: چیزی نمی توانم بگویم متاسفانه مشکلات از ایتدای فصل وجود دارد و این مسائل باعث شده تیم تمرکز نداشته باشد و بازیکنان هم نتوانند کیفیت واقعی خود را نشان دهند. 

او افزود : کیفیت بازیکنان ما بیشتر از این ها است اما بلاتکلیفی و نبود تمرکز باعث شده تا بازی خوبی را نبینیم. 

نصرتی درباره حاضر نشدن اعضای تیم در اردوی پیش از بازی و درخواست پول از بازیکنان برای هزینه رفت و آمد بیان داشت: من پولی ندارم که بدهم  اما در این بازی محروم بودم ولی من هم چنین مسئله ای شنیدم اما خبر موثقی از این مسئله ندارم. 

مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اظهارات مالک باشگاه مبنی بر نبود مشکل تصریح کرد: حتما مشکلی نداریم. نمی دانم ! معتقدم باید این حرف را معنی کنیم که ببینیم منظور چیست. 

او افزود: چنین مسئله ای را تاکنون در فوتبال ندیده ام.

نصرتی درباره تفاوت شرایط فعلی نفت با ابتدا گفت: همه چیز خوب بود و با اصول پیش می رفت اما همه چیز بر هم خورد . درخشان هم هر زمان آمد حواشی پیش آمد اما دو هفته همه چیز خوب بود. 

بازیکن تیم نفت درباره شایعاتی مبنی بر بازی نکردن بازیکنان برای درخشان عنوان کرد: چنین چیزی را تائید نمی کنم همه زحمت می کشند اما نبود تمرکز مسئولیت پذیری را کم کرده است وقتی مسئولان باشگاه کمتر مسئولیت پذیز هستند چنین مسئله ای طبیعی است. 

انتهای پیام / 

اظهارات محمد نصرتی درباره وضعیت باشگاه نفت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار