مشاور ارشد و سخنگوی اداره‌ تذکره‌های الکترونیک گفت: رد فرمان ریاست جمهوری مبنی توسط مجلس مبنی بر درج قومیت در تذکره‌ها روند توزیع را بار دیگر با تاخیر مواجه خواهد کرد.

روند توزیع تذکره های الکترونیک به تاخیر می افتد/ از لحاظ تخنیکی کاملا آماده صدور تذکره هستیم«روح الله احمدزی»  مشاور ارشد و سخنگوی اداره‌ تذکره های الکترونیک در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان گفت: رد فرمان ریاست جمهوری مبنی بر درج قومیت در تذکره ها توسط مجلس، روند توزیع تذکره های الکترونیک را بار دیگر با تاخیر مواجه خواهد کرد.

«روح الله احمدزی» اظهار داشت: ما از لحاظ تخنیکی کاملا آماده ایم اما پس از این موضوع، اداره تذکره های الکترونیک منتظر هدایات رهبران حکومت است تا تکلیف این پروسه مشخص شود.

وی افزود: تاکنون معلوم نیست که پروسه توزیع تذکره های الکترونیک در این ماه انجام خواهد شد یا به ماه بعدی موکول می شود اما آنچه مهم است این است که ما از لحاظ تخنیکی کاملا آمادگی آغاز روند صدور تذکره ها را داریم.

مشاور ارشد و سخنگوی اداره‌ تذکره های الکترونیک تاکید کرد: طبیعی است که رد فرمان ریاست جمهوری توسط مجلس پیشبرد کارهای این اداره را با تاخیر مواجه خواهد کرد.

روح الله احمدزی عنوان کرد: ما مطابق قانون عمل می کنیم و هرچه قوانین ایجاب کند آن را اجرا می نماییم.

قابل ذکر است که وی مدتی قبل، از آغاز صدور تذکره های الکترونیک تا یک ماه آینده خبر داده بود اما مجلس افغانستان دو روز پیش با درج قومیت در تذکره ها مخالفت کرد و بدین ترتیب پروسه توزیع تذکره های الکترونیک بار دیگر در هاله ای از ابهام باقی مانده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.