تابلوی ورود ممنوع نیرو در دستگاه های اجرایی

به کارگیری هرنوع نیرو در دستگاه های اجرایی استان قزوین ممنوع است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گفت : استخدام های رسمی و پیمانی فقط از طریق سازمان سنجش انجام می شود و دستگاه ها حق به کارگیری نیرو را ندارند.

ابوالفضل یاری ، رشد اقتصادی فراگیر اشتغالزایی و ضد فقر با رویکرد اقتصاد مقاومتی را از رویکرد بودجه ریزی امسال عنوان کرد .

وی همچنین کاهش فقر ، حفظ ثبات اقتصادی و کمک به ادامه روند رو به رشد تولید ملی و إیجاد اشتغال پایدار را از رسالت های بودجه سال ٩٧ استان برشمرد.

مشاور سازمان برنامه بودجه کشور هم در این جلسه گفت : باید مدیریت دولت به سبک خصوصی اداره شود تا کارایی و عملکرد دستگاه ها بالا برود.

صراف  ، بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد ، نظام هزینه یابی و حسابداری تعهدی ،استخدام و نظام پاداش مبتنی بر عملکرد و نظام پرداخت حقوق و دستمزد متناسب با عملکرد را از ویژگی های مدیریت دولت به سبک بخش خصوصی عنوان کرد .

وی گفت : استان قزوین پس از استان تهران دومین استانی است که جلسه استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد را برای مدیران اجرایی کرده است.

استاندار قزوین هم در این جلسه بر ضرورت توجه به نظام بودجه ریزی براساس عملکرد دستگاهها تاکید کرد .

زاهدی با انتقاد از برگزاری جلسات مکرر مسئولان گفت : مدیران به جای خدمت رسانی به مردم بیشتر وقت خود را در جلسات سپری می کنند.

انتهای پیام/

 

جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.