بهره گیری از متخصصان در احیاء موقوفات کشاورزی لازم است

مدیرکل بهره وری اقتصادی موقوفات سازمان اوقاف گفت: باید با نگاهی باز نظرات بیرون سازمانی را بشنویم تا سیاست‌گذاری ما در داخل سازمان به‌خوبی محقق شود.

لزوم بهره گیری از متخصصان در احیاء موقوفات کشاورزیبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه غلامعلی رحیمی؛ مدیرکل بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف درباره فعالیت‌های سازمان اوقاف در زمینه کشاورزی اظهار کرد: در فعالیت‌های کشاورزی باید از متخصصان این حوزه که تجربه و علم دارند در تمامی مراحل کمک بگیریم.
وی درباره برگزاری نشست تخصصی بررسی جایگاه کشاورزی در توسعه پایدار با محوریت نقش وقف که با حضور کارشناسان و صاحب نظران حوزه کشاورزی و مسئولان اوقاف در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، گفت: در این نشست نکات حائز اهمیتی مطرح شد؛ باید با نگاهی باز نظرات بیرون سازمانی را بشنویم تا سیاست‌گذاری ما در داخل سازمان به‌خوبی انجام گیرد.
مدیرکل بهره وری اقتصادی موقوفات درباره برنامه‌های مختلف برای افزایش درآمد موقوفات کشاورزی تاکید کرد: نقشه علمی در چهار بُعد تدوین شده است؛ یک بعد در نشست هفته گذشته مطرح شد که وضعیت، چالشها و موانع خودمان در این راه را مورد بررسی قرار دادیم؛ در این نشست که دومین نشست است، راهکارهای علمی در حوزه کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و دو نشست دیگر قبل از همایش وقف و اقتصاد مقاومتی در حوزه کشاورزی داریم که به زودی برگزار خواهد شد.
نشست تخصصی بررسی جایگاه کشاورزی در توسعه پایدار با محوریت نقش وقف با همکاری و مشارکت استادان و صاحب نظران و همکاری معاونت بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف ، معاونت پژوهشی مرکز تحقیقات و توسعه وقف و معاونت پژوهشکده علوم و فن‌آوری زیستی و برخی مجموعه‌های علمی دیگر در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.