سعیدی در نطق میان دستور:

با وحدت کامل جریان‌های سیاسی و همراهی مردم در مقابل سیاست‌های آمریکا ایستاده‌ایم

نماینده مردم تبریز گفت: ما باید با وحدت کامل جریان‌های سیاسی و همراهی مردم در مقابل سیاست‌های جدید آمریکا ایستادگی از خود نشان دهیم.

با وحدت کامل جریان‌های سیاسی و همراهی مردم در مقابل سیاست‌های آمریکا ایستاده‌ایمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در نطق میان دستور و در صحن علنی مجلس اظهار کرد: بعد از اظهارات بی پایه و اساس رئیس جمهور آمریکا که دور از انتظار نیز نبود وی تمام بغض و کینه چهل ساله نظام حاکم بر آ‌مریکا و صهیونیسم را در قالب جملات و کلمات بی‌ادبانه بیرون ریخت و علیه مردم شریف ایران و سپاه پاسداران سخن گفت.

وی افزود: سپاه در طول حیات پربرکت خود به عنوان بازوی انقلاب و نظام و امام و رهبری همواره دربرابر توطئه‌های امنیتی، سیاسی و اقتصادی به سرکردگی آمریکا ایستاد و از این آزمون سربلند بیرون آمد به طوری که امام خمینی(ره) فرموده‌اند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

سعیدی تصریح کرد: امروز سپاه خار چشم دشمنان و ملت ایران است اما عده‌ای از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مرتب بر سر طبل رابطه با آمریکا می زدند و خودشان را طوری جلوه می‌دادند که تنها حامی ملت ایران هستند در حالی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها تأکید فرموده‌اند که نباید به آمریکا اعتماد کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو بیان کرد:‌ فرمول رابطه با آمریکا ارتباط گرگ با میش است، لذا اگر امروز برای چندمین بار از یک سوراخ گزیده شده‌ایم، نباید از این به بعد این فرصت را به شیطان بزرگ آمریکا بدهیم و به آن اعتماد کنیم.

وی افزود: ما باید در مسیر استحکام داخلی خود گام برداریم و در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم تا دشمن مأیوس شود و با وحدت کامل جریان‌های سیاسی و همراهی مردم در مقابل سیاست‌های جدید آمریکا ایستادگی از خود نشان دهیم.

سعیدی تأکید کرد: در شرایط موجود با مشکلاتی از جمله رکود حاکم بر اقتصاد کشور مواجه هستیم که باعث بروز بسیاری از معضلات پیچیده و درهم تنیده شده است؛ لذا باید مسئولان تدابیری عاجل و عملیاتی بیندیشند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: کاهش نرخ تولید، عدم حمایت از صادرات، رشد بیکاری، کاهش سطح درآمد مردم و فشار مضاعف بر دوش اقشار کم درآمد و یا فاقد درآمد به ویژه خانواده‌هایی که به دلیل نداشتن درآمد پایدار و مستمر گرفتار معضلاتی هستند، هشداری جدی برای مسئولان است و باید بدانیم که دوران گفتار درمانی و توجیهات به اتمام رسیده و دوره مدیریت جهادی و اقدام و عمل انقلابی و شفافیت و جلب اعتماد فرارسیده است و  اگر با مردم روراست باشیم، قطعا آنها مانند دهه اول انقلاب به حمایت دولت خواهند آمد.

وی اذعان کرد: لازم است که به گفتمان انقلاب اسلامی بازگردیم، مدیریت جهادی حلقه مفقوده‌ای است که بسیاری از مسئولان آن را به باد فراموشی سپرده‌اند و به همین دلیل است که دچار لطمه‌های زیادی شده‌ایم.

سعیدی ادامه داد: مسئولان باید با روحیه انقلابی کمر همت بسته  و برای حل مشکلات در وزارتخانه‌ها به صحنه بیایند و در میان مردم از نزدیک معضلات و دردهای آنان را رصد کنند و سپس تصمیم بگیرند و بعد از آن نیز به اقدام و پیگیری مبادرت ورزند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو اظهار کرد: اعتماد به‌ آمارهای رسمی ما را به این نقطه رسانده و لازم است که طرحی نو دراندازیم.

وی افزود: مبحث دریاچه ارومیه از متن به حاشیه رانده شده و اکثر مصوبات ستاد احیای دریاچه بدون اقدام باقی مانده است. در سال جاری این دریاچه در بدترین شرایط خود بسر می‌برد و علی‌رغم صحبت‌های برخی مسئولان حالت اهتزار دریاچه به وضوح پیداست و هشدار می‌دهم که خشک شدن این دریاچه تبعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

سعیدی بیان کرد: تبریز فرصتی برای نمایش گردشگری جهان اسلام است و می‌تواند توانمندی گردشگری ایران را به نمایش بگذارد؛ لذا دولت نباید این فرصت را بسوزاند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار