پیگیری آرمان های شهیدان با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان

سپاه ثارالله استان کرمان در آستانه یوم الله ۱۳ آبان در بیانیه ای از عموم مردم برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.

پیگیری آرمان های شهیدان با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سپاه ثارالله استان کرمان، دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان، بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان، بسیج دانشجویی، بسیج طلاب، بسیج کارگری، بسیج مهندسین صنعتی، بسیج جامعه پزشکان، بسیج سازندگی، بسیج ورزشکاران، بسیج جامعه زنان، بسیج حقوقدانان، بسیج رسانه، بسیج اصناف، بسیج کارمندان، بسیج مداحان، بسیج هنرمندان و بسیج پیشکسوتان در بیانیه ای مشترک از آحاد مردم برای حضور در این روز دعوت کردند.


متن این بیانیه بدین شرح است:


۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور حماسه های بزرگ در تاریخ مبارزات ظلم ستیزانه ملت ایران، شور و شعور مردم انقلابی و مسلمانان ایران با هویت مسلمانی، خود اتکایی و مبارزه با استکبار جهانی است.


شعارهای کوبنده و مشت های گره خورده و " زنده ماندن" و فراگیری شعار "مرگ بر آمریکا" در چنین ایامی لرزه بر اندام نظام سلطه، مستکبران و زمامداران کاخ های کفر می اندازد و نوید پیروزی و جاودانگی سر می دهد.


اکنون به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و رهنمودهای پیر بیدادگر زمان، حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالحش امام خامنه‌ای( مدظله العالی)، روحیه استکبارستیزی از مرزهای ایران اسلامی فرا رفته و همه ملت‌های عدالت خواه و آزاده را به حرکت وا داشته است.


بررسی نحوه مواجهه نظام سلطه با ملت ایران و صحبت های اخیر رئیس جمهور نابخرد آمریکا نشان می‌دهد که حاکمان مستکبر در سیاست‌های خود در قبال کشورمان دچار عجز و استیصال شده؛ لذا، رویکرد تعرض و تجاوز به حقوق ملت ایران را در دستور کار قرار داده و با توطئه های مستمر رأس نظام سلطه برای تعرض به منافع و حقوق جمهوری اسلامی ایران، نشان از اوج خیانت و دد منشی، سلطه‌گری، زورگویی برای فشار به انقلاب اسلامی است.


بسیج و سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره) و شهدای به خون خفته انقلاب اسلامی، سیزدهم آبان، دفاع مقدس و مدافعان حرم و ادای احترام به همه ایثارگران و خانواده معظم شهدا با تجدید بیعت و میثاق با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای( روحی فدا) بر تداوم راه و مسیر حضرت روح‌الله و شرکت آحاد مردم در این همایش عظیم برای پیگیری آرمان سترگ شهیدان تأکید می نماید.


روابط عمومی سپاه ثارالله


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار