2 جایگاه سیار عرضه سوخت در چذابه راه اندازی شد

مسئول ستاد اربعین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان از راه اندازی 2 جایگاه سیار عرضه سوخت در مسیر اصلی منتهی به گذرگاه مرزی چذابه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید اسد میرعالی، مسئول ستاد اربعین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان در آئین بهره برداری از جایگاه های سیار عرضه سوخت در مسیر منتهی به مرز چذابه بیان داشت: این جایگاه ها با هدف سوخت رسانی به خودروهای زائران اربعین حسینی که در مسیر رفت و برگشت تردد می کنند راه اندازی شده و به صورت شبانه روزی فعال خواهند بود.

وی تصریح کرد: این 2 جایگاه هر کدام به ظرفیت 24هزار لیتر در مدار عملیات قرار گرفته و بنزین را به نرخ هر لیتر 10هزار ریال و گازوئیل را به نرخ هر لیتر 3هزار ریال عرضه می کنند.

به گفته میرعالی، گازوئیل تنها به اتوبوس های حامل زائران اربعین حسینی که عازم پایانه چذابه بوده عرضه می شود.

رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پخش فراورده ها نفتی منطقه خوزستان اذعان داشت: جایگاه های سیار عرضه سوخت تا زمان بازگشت کامل زائران اربعین حسینی به وطن به فعالیت خود ادامه می دهند.

این مقام مسئول گفت: در کنار جایگاه های سیار عرضه سوخت، موکب (مرکز پذیرایی) شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی برپا شده است.

سید اسد میرعالی در ادامه از آماده باش همه جایگاه های عرضه سوخت در مسیرهای منتهی به گذرگاه مرزی چذابه (اهواز - حمیدیه - سوسنگرد - بستان) و ورودی زائران به خوزستان در منطقه پل زال در شمال اندیمشک خبر داد و اظهار داشت: این جایگاه های ثابت عرضه سوخت به صورت شبانه روزی و با ذخیره کامل سوخت در خدمت زائران خواهند بود.

وی بیان کرد: با تصمیم ستاد اربعین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان، گروه های نظارتی و بازرسی از جایگاه های عرضه سوخت در مسیر پایانه مرزی چذابه فعال خواهند بود.

انتهای پیام/گ

راه اندازی جایگاه های سیار عرضه سوخت در چذابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.