ارائه خدمات امدادی درمانی؛

پیش بینی ارائه خدمات امدادی درمانی به بیش از ۷۰۰۰ نفر در نجف و کربلا

مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین لرستان گفت: با توجه به اینکه تعداد زائران نسبت به گذشته افزایش یافته پیش بینی ما این است که بیش از هفت هزار نفر در شهر‌های نجف و کربلا خدمات ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مصطفی امیری مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین لرستان اظهار داشت: طبق روال سال گذشته با همکاری و مساعدت ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان هم دارو و هم تجهیزات و اکیپ امدادی بهداشتی درمانی را در کشور عراق مستقر کردیم.

وی با بیان اینکه اکیپ بهداشت و درمان ۱۳ نفر شامل شش پزشک عمومی و متخصص و هفت پرستار است، عنوان کرد: که تعدادی از آن‌ها در نجف و تعدادی در کربلای معلی مستقر می‌شوند و در خدمت زوار اربعین حسینی هستند.

مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته به بیش از هفت هزار نفر از زائران لرستانی و غیرلرستانی خدمات بهداشتی درمانی ارائه دادیم، ادامه داد: امسال هم با تجهیزات و آمادگی بیشتری آماده خدمات دهی به زائران هستیم و پزشکان همراه ما نیز بدون هیچ چشمداشتی و به خاطر امام حسین (ع) قدم در این راه گذاشته اند.

امیری تصریح کرد: یک پزشک متخصص اطفال، یک پزشک متخصص عفونی، یک پزشک متخصص طب فیزیکی و سه پزشک عمومی شش پزشک اکیپ ما هستند.

وی افزود: مسئولیت امداد و درمان مرز مهران را دانشگاه علوم پزشکی لرستان تقبل کرده و سایر استان‌ها هم با ما همکاری می‌کنند.

مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعداد زائران نسبت به گذشته افزایش یافته پیش بینی ما این است که بیش از هفت هزار نفر در شهر‌های نجف و کربلا خدمات ارائه کنیم.

انتهای پیام/م

 ارائه خدمات امدادی درمانی به بیش از ۷۰۰۰ نفر در نجف و کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.