کمک به سرمایه گذاران ملاک ارزیابی مدیران

استاندار قزوین گفت: مدیران باید با تمام توان برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران تلاش کنند و ملاک ارزیابی آن‌ها فعالیت در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی در جلسه ستاد سر مایه گذاری گفت: سرمایه گذاران نقش مهم و تاثیر گذاری در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی استان دارند که باید این افراد را جذب ودر پیشبرد اهدافشان کمک کرد.

وی در ادامه به سو استفاده‌های احتمالی در بحث سر مایه گذاری اشاره کرد و گفت: در زمین‌هایی که برای احداث واحد صنعتی به سرمایه گذاران واگذار می‌شود اگر فعالیتی انجام نشود، زمین‌ها از آن‌ها باز پس گرفته خواهد شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: باید به سرمایه گذاری نگاه حمایتی داشت و بر ارتباط سرمایه گذاران با واحد‌های دانش بنیان افزود.

سیده حمیده زرآبادی در ادامه نقش سر مایه گذاران داخلی و خارجی را در ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار مهم دانست.

مدیر مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هم از افزایش منابع بانک‌های استان خبر داد و خواستار حمایت بیشتر بانک‌ها از سر مایه گذاران شد.

احمد بارگاهی افزود: تا کنون ۳۰۷ واحد تولیدی برای اعطای تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده اند که از این تعداد ۱۰ واحد تسهیلات دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

 

جلسه ستاد سر مایه گذاری استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.