آیا ترامپ دیوانه است؟ + فیلم

آمریکا، هیجان دروغینی ایجاد کرده مبنی بر اینکه ترامپ دیوانه است و جان برجام در خطر است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ در یک سال گذشته، جریان غالب رسانه‌ای از رئیس‌جمهور آمریکا شخصیتی دمدمی‌مزاج، تندخو و دیوانه‌صفت به افکار عمومی جهانی ارائه کرده‌است. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که دونالد ترامپ، تاجر ۳٫۵ میلیارد دلاری با این سطح از دیوانگی‌ و تندخویی چه‌طور توانسته پانصد و چهل و چهارمین فرد ثروتمند جهان و چهل و پنجمین رئیس‌جمهور ایالات متحده باشد؟ پاسخ روشن است: او دیوانه نیست؛ بلکه تاکتیک ترامپ در تعاملات بین‌المللی و منفعت‌سازی اقتصادی مستلزم همین دیوانه نمایی‌هاست.

رئیس‌جمهور جمهوریخواه آمریکا در چندماهی که بر مسند قدرت نشسته، نشان داده که به دنبال پول‌سازی از هر چیز است. ترامپ با شعار «آمریکا را دوباره عالی کن» به عرصه سیاست آمده و تلاش دارد مولفه‌های اقتصادی ایالات متحده را بهبود ببخشد؛ آن هم به روشی که مختص خود اوست.

  

 

انتهای پیام/

پشت پرده رفتارهای عجیب ترامپ + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۵:۱۵ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
ترامپ دیوانه هست ولی کشورش رادوست دارد پس نباید سربه سردیوانه گذاشت امریکا پول فروان وتمام دنیا هم گوش به فرمان این دیوانه هستندمثل افغانستان وکشور عراق ترکیه بحرین قطر امارات یعنی تمام دنیاکشور امریکا ثروتمند هست فقط برای کرونا1000میلیارد دلاریعنی بودجه 10سال ایران تامین کرده فعلا دنیا رادادند دست ترامپ دیوانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا