مسئولان باشگاه سیاه جامگان برای جذب بازیکن به گرجستان می‌روند

سرمربی و مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان عصر امروز برای مذاکره با چند بازیکن راهی گرجستان می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا مرزبان سرمربی سیاه جامگان که چند هفته ای است که هدایت تیم سیاخه جامگان را برعهده گرفته، قصد دارد در نیم فصل تغییر و تحولاتی را در ترکیب بازیکنانش ایجاد کند. بر این اساس مرزبان و علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان قصد دارند عصر امروز  برای جذب بازیکنان جدید به گرجستان سفر کنند.

محمدرضا عباسی مالک سیاه جامگان ضمن تائید این خبر به خبرنگار ما گفت: قطعا در نقل و انتقالات نیم فصل، با توجه به اعلام نیاز کادر فنی، بازیکنان جدیدی را به تیممان اضافه خواهیم کرد. برهمین اساس عصر امروز(جمعه) علیرضا مرزبان به همراه پسرم سفری 2 یا 3روزه ای را به گرجستان خواهند داشت تا نه تنها چند بازی را از نزدیک زیر نظر بگیرند بلکه مذاکراتی را با چند بازیکن انجام دهند تا درصورت توافق در نیم فصل برای جذب بازیکنان مد نظرمان اقدام کنیم.

او ادامه داد: زمان می گذاریم تا در یک ماه آینده 3، 4 بازیکن جدید جذب کنیم تا با کمک آن بازیکنان بتوانیم در پست هایی که مشکل داریم ضعیف هایمان را ترمیم کنیم و این قول را به مردم مشهد می دهم که در نیم فصل دوم نتایج بهتری را نسبت به نیم فصل اول برای آنها رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/

مرزبان و عباسی راهی گرجستان می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار