شکنجه وحشتناک در اتاقک کارگاه بزرگراه چمران

مرد سالخورده که به خاطر سرقت مواد مخدرش، دوست خود را کشته بود در بازجویی‌ها منکر قتل شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عامل جنایت به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و درجریان تحقیقات به بازپرس محسن مدیر روستا گفت: من در کارگاه آسفالت‌کاری حوالی بزرگراه چمران کار می‌کردم. همان‌جا بود که با مقتول که معتاد بود و مواد می‌فروخت آشناشدم و موادم را از او می‌خریدم.

چند روز قبل از جنایت او مواد برایم خرید و پولش را گرفت. من مواد را در اتاقک جاسازی کردم. فروشنده و چند نفر از دوستانش مهمانم بودند.

وی افزود: کیوان از محل نگهداری مواد مخدرم خبر داشت. پس از سرقت مواد مخدرم، مدام دروغ می‌گفت که دیگران مواد مخدرم را دزدیده‌اند. با اطمینان از این‌که او مواد را برداشته، تصمیم گرفتم از او بازجویی کنم. دست و پایش را با پارچه و نخ بستم و با دسته‌کلنگ شکسته چند ضربه به پاهایش زدم و دو ضربه هم با چوب به سرش زدم که زخم شد.

متهم به قتل ادامه داد: او را شکنجه دادم اما پارچه‌ای به دور گردن او گره نزدم که خفه شود. بعد هم گوشی‌ام را برداشتم و به اورژانس زنگ زدم و فرار کردم. یک سال پنهان بودم تا این‌که سه ماه پیش به عنوان کارتن‌خواب بازداشت شدم. چند روز پیش برای چند هم‌اتاقی‌ام درددل کردم که ماجرا لو رفت.

من نمی‌دانم فرد دیگری به آنجا رفته و به او ضربه‌ای زده یانه؟ اگر ضربه‌های من کشنده باشد، مرا 30 بار اعدام کنید.

متهم با تجدید قرارقانونی روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شد.

منبع:رکنا

انتهای پیام/

 

جنایت در کارگاه بزرگ چمران

 

 

برچسب ها: جنایت ، حوادث ، قتل ، بازجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.